tom-ass Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvordan lage/skaffe et forum for å ha på min private hjemmeside? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Lage et forum Dette krever en del kunnskaper, og er ikke mulig i HTML. Du kan bruke f.eks PHP med databaser, og dette krever en del kunnskaper. "Skaffe" et forum De 2 største er vel; phpBB og IPB (Invision Powered Board) De bruker PHP og mySQL databaser, så du må ha støtte for det. edit: Feil url Endret 24. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Det gikk så det suste det, selv om jeg egentlig er grønn på slik. Lasta ned forum på phpbb. Zippet det og vips så var det på nett! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Kjøp deg et webhotell med støtte for f. eks phpbb, trykk på en knapp, og whips; you've got a forum Evenentuelt kan du registrere deg å "lage" et forum @ www.invisionfree.com edit: fikk ikke med meg trådstarters forrige post Endret 24. oktober 2004 av INGaR Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 InvisionBoard er nå blitt betalvare, dessverre, så skal man ha gratis IPB, må man regge seg hos invisionfree. phpBB er da det beste alternativet jeg vet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå