Gå til innhold

Prøver igjen, trenger tilbakemeldinger

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg fikk ikke så mye respons når jeg postet i 'webkafeen', så jeg prøver å lage et emne.

Ja, jeg vet at jeg burde ha en HTML versjon isteden for bare et bildet, men jeg skal sette det opp med divs i CSS og det er jeg enda ikke så god på.

Link

Du legger sikkert merke til at det er en 'bakgrunn' på Portfølje, det er sånn rolloveren skal være :)

Slakt meg! :w00t:

PS: Jeg oppdaterte litt på den versjonen jeg postet i 'webkafeen'.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde i header var jo litt stilig, men syntes det meste ble veldig "firkanta" og kjedelig. Savnet også et eller annet i header som sier hva/hvem siden er for.

Menyen var hmm, merkelig plassert. Mulig den passer der, men burde kanskje markert den litt bedre (fargevalg?).

Fargene, den mørke bakgrunnen mot den grå kjedelig boksen kunne blitt gjort bedre synes nå jeg. Ellers så er jeg mest glad i lyse og avslappende farger, men det er nå meg ;)

Lenke til kommentar

- Som nevnt før; fine farger :thumbup:

- Det skrives portefølje!!

- Syns fargen på mouseoveren var litt "tam", hva med å gjøre den litt sterkere?

- Syns også mouseoveren burde ligge helt inntil den tykke "rammen" rundt headeren (sånn at det ikke blir en liten sprekk imellom)

Alt-i-alt en veldig fin fisk. Nevnte jeg at fargene var bra? :)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Der ja! :w00t:

- Nå endret jeg litt på mouseoveren i menyen, gjorde fargen litt sterkere.

- Endret også litt på bakgrunnsfargen i innholdsboksen, gjorde den litt lysere.

- Byttet litt på typografien, endret litt på fargen.

La også til en E der hvor det sto 'portfølje', så nå står det portefølje :p

Men jeg er fortsatt ikke helt fornøyd med typografien da. Så hvis noen hadde hatt noen tips så hadde det vært supert :thumbup:

Better?

Lenke til kommentar

Yep :w00t:

Et par ting tho:

- Syns teksten blir litt sammenklemt. Litt mer line-height hadde ikke vært å forakte

- Lurer litt på hvordan det hadde blitt med text-align:justify (som det heter i CSS). Altså slik at avstanden mellom ordene justeres slik at linjen fyller hele bredden :hmm:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Yep :w00t:

Et par ting tho:

- Syns teksten blir litt sammenklemt. Litt mer line-height hadde ikke vært å forakte

- Lurer litt på hvordan det hadde blitt med text-align:justify (som det heter i CSS). Altså slik at avstanden mellom ordene justeres slik at linjen fyller hele bredden :hmm:

:w00t:

Ja, jeg må nok sette det opp i CSS, for å se hvordan det blir med line height og de tingene der :ermm: For det er jo ikke så lett å gjøre det i Photoshop

Starter i morgen etter skolen da, orker ikke ordne med det nå.

Lenke til kommentar

liker ikke at boardern på headern er tykkere på siden en over og under..

også syns jeg teksten på menyen skulle vært på linje med resten av teksen. litt større venstre margin altså. føler den blir litt "klemt" slik den er nå.

har du prøvd den bakgrunnsfargen på litt større flate? lurer på om den kan bli litt mektig? :hmm: men er jo forsåvidt veldig fine fargekombinasjoner da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...