Marius5051 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Har for tiden store OS-problemer. Når jeg nå skal legge inn win98, 2000 eller XP får jeg sore problemer under installeringen. F.eks akkurat nå: "The file sonydcam.sys was not copied correctly. The file setup on your hard drive is not a valid Windos XP system image..." 1. Help, hva er galt? 2. Hjelp, hva skal jeg gjøre? Ellers klarer jeg å sno meg videre, helt til jeg får en fin blå skjerm hvor Window foreslår feil med hardware, spesiellt ram, og dumper minne. Jeg har nettopp hadt maskinen inn til reperasjon og rammen vet jeg er ok. Hva bør jeg gjøre? Endret 24. oktober 2004 av Marius5051 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du kan selv sjekke om RAM og disk er OK. Du finner diagnoseprogrammer her: http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hvis du har problemer med å innstallere alle operativ systemene så er det mest sansynlig rammen Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Takk for svar! Byttet nettopp ut ram brikken og det var som en av og på knapp for mine problemer. Sitter å skriver fra "problem-PC'n" nå Det skumle er at rammen viste ok under ra est, men likevel var det det eneste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå