bortevekk Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg drar hjem og spiser middag jeg...ellers går det i en del brus og potetgull Hanne:) jeg tror jeg ble akkurat forelsket i deg... Jente som eter pottis og drekker cola PLUSS at hu henger på lan! Felles interresser er viktig høhøhø jeg drikker helst cola light, viss det kan få forelskelsen til å blekne Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Cola.... og Chips.... Gorbys og jau Grandis ... da e da raskaste å laga... ellers så er det spilling jau Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Sier bare...... POTTIS, COLA OG GRANDIOSA EDIT: Ja, det er ikke så enkelt og skrive når man er trøtt Endret 26. oktober 2004 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Iskald cola som har ligget i fryseren litt, parizer-pizza, "sure føtter" og annet snacks, SJOKOLADE, chips Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 cola light næææ fæl etter smak... mmm plastik... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 fitte neida, beste lanmat må være Wok Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 fitte neida, beste lanmat må være Wok Drar du med deg primus og wok på hvert LAN da? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Når jeg er på lan tillater jeg meg som regel å spise masse fett og sukker. Så det blir potetgull, brus, sjokolade, pizza, burgere og andre grusommeligheter. Sunn mat hører ikke hjemme på lan-parties. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 fitte neida, beste lanmat må være Wok Drar du med deg primus og wok på hvert LAN da? Nei, wokpanne, så spør jeg arrangørene om jeg kan låne stekeovn Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 fitte neida, beste lanmat må være Wok Chicken nuggets, mia Pizza, Grandis med kjøttdeig & Lauk! Cola kald som is! Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hva foretrekker dere å spise mens dere er på lan?Hva med dette: Forrett: Rekecocktail men finhakkett kruspersille på toppen med en klype salt og sitron Hovedrett: Kreolsk lam med Høstens finpoteter, frisk salat og fransk trøffel Dessert: Fylt varm sjokoladekake (sjokoladen må inneholde over 60% kakao) Det var det... Hva mener dere er best på lan? husk at det må være enkelt å lage.. Eller bare et par grandiosa å noen liter cola? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis LAN't har; Harryosa eller Gradis + CocaCola Battery på kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå