Gå til innhold

beste Lan-mat ?


hallyboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal egentlig folk stappe i seg "søppelmat" på LAN? Er det noen grunn til dette, eller er det bare noe som forventes når man samles uten "the old ball'n chain"?

Man har ikke LAN vær dag vettu. Må ete fort. :)

 

En liten pizza og en vanilla coke duger. :dribble:

 

Spilling er overdrevet, CS-gamere på LAN er håpløse. Stakkars tastaturer.  :(

 

EY! Jeg så den der!

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Det tar jo ikke lange tiden å slenge sammen et skikkelig måltid som faktisk frister midt på natta da. Med de rette råvarene or håndel lager jeg et schvær club sandwich med kylling og bacon på bare et minutt eller to lenger enn dere lager grandis.. Da får jeg sunnere mat som metter bedre og gir flere næringsstoffer. Et annet stort pluss er alle blikkene jeg får når jeg kommer tilbake fra kjøkkenet :D

Lenke til kommentar

har funnet den ultimate frossen pizzaen! Den slår grandis og fresh baked totalt.

Men jeg husker ikke hva den heter... :blush:

 

er en firkantet (rektanglær) pizza med peperoni og masse grønnsaker.

Skal finne navnet på den (ligger 2 hjemme i frysen :) ), for den er virkelig verd å prøve. koster bare 35kr også.

Lenke til kommentar
Det tar jo ikke lange tiden å slenge sammen et skikkelig måltid som faktisk frister midt på natta da. Med de rette råvarene or håndel lager jeg et schvær club sandwich med kylling og bacon på bare et minutt eller to lenger enn dere lager grandis.. Da får jeg sunnere mat som metter bedre og gir flere næringsstoffer. Et annet stort pluss er alle blikkene jeg får når jeg kommer tilbake fra kjøkkenet :D

Jeg ble akuratt veldig, veldig sulten. *tusle ned og finne omtrent ingenting som frister i kjøleskapet* :(

Lenke til kommentar
har funnet den ultimate frossen pizzaen! Den slår grandis og fresh baked totalt.

Men jeg husker ikke hva den heter...  :blush:

 

er en firkantet (rektanglær) pizza med peperoni og masse grønnsaker.

Skal finne navnet på den (ligger 2 hjemme i frysen  :) ), for den er virkelig verd å prøve. koster bare 35kr også.

BRICKOWEN!!!

Det er sjefspizza! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...