Fredrik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Man skal spille imens man spiser vettu. Spilling er overdrevet, CS-gamere på LAN er håpløse. Stakkars tastaturer. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Polarbrø og ein boks nugatti.. Det kommer eg langt med Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 En loff og sjokoladepålegg , og et par kebabsjappeturer. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 I 'gamledager' da man hadde hjemme LAN, så var jo grandis og cola en soleklar vinner. Da tiden kom og man fikk lappen, så ble det fryktelig mange turer til diverse burger-sjapper etc. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Masse å drikke (mye vann, en del pepsi og kaffe), lett mat som nudler og hveteboller, litt snop og nøtteblanding. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg drar hjem og spiser middag jeg...ellers går det i en del brus og potetgull Hanne:) jeg tror jeg ble akkurat forelsket i deg... Jente som eter pottis og drekker cola PLUSS at hu henger på lan! Felles interresser er viktig høhøhø Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 gløymer å ete eg.. om det er snakk om helge lan...drikke cola heile fredagskvelden...og natta.. heim til frukost...og litt soving... opp igjen på lanet litt seinere..cola cola cola.. heim til middag søndag...og sove.. men no er det lenge sia det har blitt lan på meg.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hvorfor skal egentlig folk stappe i seg "søppelmat" på LAN? Er det noen grunn til dette, eller er det bare noe som forventes når man samles uten "the old ball'n chain"? Man har ikke LAN vær dag vettu. Må ete fort. En liten pizza og en vanilla coke duger. Spilling er overdrevet, CS-gamere på LAN er håpløse. Stakkars tastaturer. EY! Jeg så den der! Endret 25. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det tar jo ikke lange tiden å slenge sammen et skikkelig måltid som faktisk frister midt på natta da. Med de rette råvarene or håndel lager jeg et schvær club sandwich med kylling og bacon på bare et minutt eller to lenger enn dere lager grandis.. Da får jeg sunnere mat som metter bedre og gir flere næringsstoffer. Et annet stort pluss er alle blikkene jeg får når jeg kommer tilbake fra kjøkkenet Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 har funnet den ultimate frossen pizzaen! Den slår grandis og fresh baked totalt. Men jeg husker ikke hva den heter... er en firkantet (rektanglær) pizza med peperoni og masse grønnsaker. Skal finne navnet på den (ligger 2 hjemme i frysen ), for den er virkelig verd å prøve. koster bare 35kr også. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Grandiss og Cola. Helt enig! Grandiosa kjøttdeig og løk!! Cola'n holder deg våken og smaker ikke så værst den heller Hohohoho Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Bare meg som fikk lyst til å dra på lan etter å ha lest denne tråden? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Greit å dra på lan, av og til... Dritet er bare når en kommer hjem med pcn... Og.. en ting.. grunnen til at jeg ikke liker å dra på lan (med fare for å bli upopulær ) er at helgene, for ikke å si feriene, blir borte på en blunk! Det er ikke noe særlig Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tida går vilt fort ja. Husker jeg hadde lan i påska i fjor. Halve påskeferien forsvant jo fortere enn svint. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tida går vilt fort ja. Husker jeg hadde lan i påska i fjor. Halve påskeferien forsvant jo fortere enn svint. enig! sommerferie lan som varer nesten hele sommerferien hadde vært noe:P men hadde jo kanskje blitt litt ensformig etter den første måneden ?? Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Skal gå fort, og da hogger man inn på en ORGINAL grandiosa ( ), med en iskald coca-cola ved sin side. Nudler (gjerne slike billige på europris) som mellomåltider er å foretrekke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det tar jo ikke lange tiden å slenge sammen et skikkelig måltid som faktisk frister midt på natta da. Med de rette råvarene or håndel lager jeg et schvær club sandwich med kylling og bacon på bare et minutt eller to lenger enn dere lager grandis.. Da får jeg sunnere mat som metter bedre og gir flere næringsstoffer. Et annet stort pluss er alle blikkene jeg får når jeg kommer tilbake fra kjøkkenet Jeg ble akuratt veldig, veldig sulten. *tusle ned og finne omtrent ingenting som frister i kjøleskapet* Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 har funnet den ultimate frossen pizzaen! Den slår grandis og fresh baked totalt. Men jeg husker ikke hva den heter... er en firkantet (rektanglær) pizza med peperoni og masse grønnsaker. Skal finne navnet på den (ligger 2 hjemme i frysen ), for den er virkelig verd å prøve. koster bare 35kr også. BRICKOWEN!!! Det er sjefspizza! :!: Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ja, det var det den hette. Den eier hardt! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Går mye i pizza (helst bigone) Og brus eller juice til å drikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå