enden Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Når man er på et LAN som varer en stund ser jeg ikke problemet med å ta en timers pause for å mekke noe skikkelig mat. Det treger ikke være gourmet, men en grillkylling, brød go noe salat tar ikke så lange tiden å stelle istand. Det hever opplevelsen litt.. Når det er sagt skal jeg jo innrømme at jeg og jankee var på rimi og handlet en kasse med halvannenlitre med brus og 10-12 grandis før forrige LAN Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 pleier å stikke nedpå "bølgen og moi" å spise for et par tusen neida, går vell mest av grandis, nudler og cola Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Forret: 2 poser med HARIBO stjernemix Hovedrett: grandiosa, mariekjeks og cola Dessert: 2 poser med HARIBO stjernemix evt. bamsemums Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Forret: 2 poser med HARIBO stjernemixHovedrett: grandiosa, mariekjeks og cola Dessert: 2 poser med HARIBO stjernemix evt. bamsemums Bon Appétit. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nudler er genialt med tanke på at alt du trenger er en vannkoker og litt vann. Jepp , hadde det med på lan'et denne helga, genialt. Sikker vinner Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg drar hjem og spiser middag jeg...ellers går det i en del brus og potetgull Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Bruker å ha med meg matpakke med masse brødskiver når jeg drar bort på lan. Kan også hende jeg tar med pizza. Drikker vann, saft eller cola. Har jeg lan hjemme så kjøper jeg bestandig en pakke med sånne ostepølser. De er utrolig gode edit: småsløv idag, måtte rette opp litt Endret 24. oktober 2004 av Gregers Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Grandis og cola men så er ikke jeg ofte på lan heller, iallfall ingen store, så langt nord som jeg bor Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Cola og grandis er vel ein ganske stor "klassiker" Men ein kan bli litt lei det, spesielt viss lanet er over nokre dager. mvh JanEirik OT Burde ikke denne vert postet her? Dette er ein absolutt søppelpost og har ingenting i lanparties kategorien å gjere. /OY Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nudler er en sikker vinner. Deter også grandis og Cola. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 grandis og cola er selvskrevet lan mat. colaen kan ikke erstattes, men man kan variere med hvilken pizza man velger. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kebabpizza og vann Digger vann Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Selvsmurte baguetter med nugatti, ellers er det digg å ta en tur til nærmeste pizzaresurant og få i seg no god pizza, eller hva bjaa, xell og atticus^? *fnis* Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvorfor skal egentlig folk stappe i seg "søppelmat" på LAN? Er det noen grunn til dette, eller er det bare noe som forventes når man samles uten "the old ball'n chain"? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Man skal spille imens man spiser vettu. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvorfor skal egentlig folk stappe i seg "søppelmat" på LAN? Er det noen grunn til dette, eller er det bare noe som forventes når man samles uten "the old ball'n chain"? Man sitter inne en hel helg/uke og lar kroppen forfalle, hvorfor ikke kose seg med litt junk-food samtidig? Lenke til kommentar
slez Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 grandiosa og nudler = alt i boks Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Varme baguetter med eggerøre, gressløk og purre + litt ost på toppen... pakke med seg 4-5 slike, hiv dem i en ovn i 5 min = namme nam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå