Gå til innhold

Hate: Søndager søkks

tivers1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er enig i at søndag ikke er en veldig god dag, men den slår mandag-torsdag.

:yes:

(personlig er tirsdager værste, fagmessig på skolen.. Torsdag er også en dag jeg misliker sterkt, for da setter ofte fredagsfølelsen inn, samtidig som du vet at du har hauger av innleveringer dagen etter).

Personlig er mandag den værste for meg, men faglig er det onsdagen. Uten tvil. Først en "lett oppvarming" med gym i 2 timer. Så er det rett over på uenige diskusjoner i samfunnslære. Så storefri. Etter det er det endelig to slappe timer med programvare hvor jeg begynner å få vondt i hodet. Etter dette avsluttes festen med to enda mer stressende timer med engelsk prosjekt.

*GRØSSE*

Lenke til kommentar

Søndag kan ikke kalles den verste dagen; jeg vil heller si den bør betegnes som sørgmodig. Det er først da man innser hvor vanvittig raskt helgen har forsvunnet, slik at man føler noe ble lagt igjen uferdig. Dessuten har man så 5 nye dager man må "lide" seg igjenom før man atter når helgen.

For ikke snakke om alt det unødvendige som intreffer på den dagen. Familiebesøk, tidlig sengetid, fasiliteter og butikker som er stengt, relativt kjedelig osv. Dette får tiden til å forvinne enda mer, og mindre kan bli brukt til PC.

Men mandag, derimot...

Lenke til kommentar

Er noe mystisk kjedelig, tamt og trist over søndagen. Tror jeg har fått traumatiske tanker etter utallige søndagsturer som yngre, har til og med blitt lei koteletter etterhvert. Eneste positive må være en god natts søvn, og eventuell vintersport på TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...