Bluebeans Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Denne mandagen var ille, sovet i nesten hele kveld =\ Derfor erklærer jeg søndag og mandag for ukas høydepunky Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 natt til mandag og tirsdag er nok de værste for meg ... natt til mandag -> lite søvn, men er av en eller annen grunn opplagt hele mandag.. så komme tirsdag.. HUFF, den dager er I L L E ! Jepp! Kunne ikke vært mer enig. Støtter den 110%! Lenke til kommentar
merkur Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Søndager er kjedlige men mandager er værst Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Søndag er den diggeste dagen. Får gjort alt det viktige; sovet lenge, trent, kost meg med kjæresten, kanskje finne på noe med venner, lese avis, drikke masse te. Digg dag. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Digg dag. Ikke sant? Godt noen klarer å nyte ting som det er uten å tenke på hva som kommer. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg er enig i at søndag ikke er en veldig god dag, men den slår mandag-torsdag. (personlig er tirsdager værste, fagmessig på skolen.. Torsdag er også en dag jeg misliker sterkt, for da setter ofte fredagsfølelsen inn, samtidig som du vet at du har hauger av innleveringer dagen etter). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg er enig i at søndag ikke er en veldig god dag, men den slår mandag-torsdag. (personlig er tirsdager værste, fagmessig på skolen.. Torsdag er også en dag jeg misliker sterkt, for da setter ofte fredagsfølelsen inn, samtidig som du vet at du har hauger av innleveringer dagen etter). Personlig er mandag den værste for meg, men faglig er det onsdagen. Uten tvil. Først en "lett oppvarming" med gym i 2 timer. Så er det rett over på uenige diskusjoner i samfunnslære. Så storefri. Etter det er det endelig to slappe timer med programvare hvor jeg begynner å få vondt i hodet. Etter dette avsluttes festen med to enda mer stressende timer med engelsk prosjekt. *GRØSSE* Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Søndag kan ikke kalles den verste dagen; jeg vil heller si den bør betegnes som sørgmodig. Det er først da man innser hvor vanvittig raskt helgen har forsvunnet, slik at man føler noe ble lagt igjen uferdig. Dessuten har man så 5 nye dager man må "lide" seg igjenom før man atter når helgen. For ikke snakke om alt det unødvendige som intreffer på den dagen. Familiebesøk, tidlig sengetid, fasiliteter og butikker som er stengt, relativt kjedelig osv. Dette får tiden til å forvinne enda mer, og mindre kan bli brukt til PC. Men mandag, derimot... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Fredag er den værste dagen... Bare to dager til mandag jo! Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Søndag er helt klart den verste ukedagen Har hele tiden vondt i hodet på søndager, av en eller annen grunn. Også er søndagene så korte, det på grunn av at jeg står opp sent og legger meg tidlig for å være opplagt for resten av uka. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er noe mystisk kjedelig, tamt og trist over søndagen. Tror jeg har fått traumatiske tanker etter utallige søndagsturer som yngre, har til og med blitt lei koteletter etterhvert. Eneste positive må være en god natts søvn, og eventuell vintersport på TV. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 men ikke se så negativt på det, i morra er det jo torsdag allerede... og for mange av landes videregåendeskole elever så betyr det od dag og "jobbing" hjemme... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 men ikke se så negativt på det, i morra er det jo torsdag allerede... og for mange av landes videregåendeskole elever så betyr det od dag og "jobbing" hjemme... Jupp. Og så er det fredag, med kun to timer gym og litt engelsk uten å gjøre noe. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Søndager med Tippeligaen på TV er topp, rett og slett! Men nå som Tippeligaen ender til tirsdagen blir det stuslig fremover Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Søndager er boooring Datadag deluxe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå