Dragon Hunter Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Søndager er o.k, til tross for at det er skole dagen etterpå og at det alltid regner på søndager. Den verste dagen i uka er Onsdag, med Mandag på en klar 2. plass. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Søndager er fine avslappingsdager. Faktisk den eneste fridagen man kan slappe helt av på (for meg da), uten noe mas og bråk. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 På søndager kan man tenke at det er 5 dager til fredag, men hele 7 dager til neste søndag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Søndag er jo leksedagen over alle leksedager.. sitter som regel til ett-to tida med lekser. Håpløst.. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Synes det er en flott dag jeg.. nok en dag med sløving foran pc'en til langt utpå natta. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Søndag suger. Som oftest slapp i kroppen pga alkohol. Kan bare sitte på dataen og knote eller kjøre bil. Kristendommen ødela søndagen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kall meg rar, men jeg liker både søndager og mandager. Du er ikke rar, du tar bare feil. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Bare en ting slår søndag, nemlig mandag... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er to digge dager i uka. Fredag og lørdag. EOD! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Burde egentlig avskaffe søndager, men det ville vel ikke nyttet, siden lørdag da ville blitt en ny søndag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Søndag ville blitt mye bedre om butikker og slikt var åpent, busstilbudet utvidet osv. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg liker søndager. Alene hele dagen...ryddevasker kåken, rusler ned til 7-11 en liten tur og kjøper meg litt snop, ser på en film og går gjennom litt skoleting før jeg legger meg. Vanligvis er det sånn, men får ikke sove for tiden så... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Søndag ville blitt mye bedre om butikker og slikt var åpent, busstilbudet utvidet osv. Sant det, greit nok, Jesus var sikkert en hyggelig kar, men han ødelegger jo søndagene. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis du går rundt og gruer deg til mandag og resten av uka så er det klart at søndag blir en dårlig dag. Du må bare si til deg selv at du ikke skal la alt dette ødelegge søndagen din. Jeg synes søndag er en ypperlig dag til å få gjort mye skolearbeid, og til generell daffing Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Søndag ville blitt mye bedre om butikker og slikt var åpent, busstilbudet utvidet osv. Sant det, greit nok, Jesus var sikkert en hyggelig kar, men han ødelegger jo søndagene. Jepp. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Søndagene er så digg.. Ligge på sofaen å se på filmer å tv generelt hele dagen, og pleie fyllesjuken. Butikker skal ikke være åpne, det blir det bare "mas og kjas" av, har dessuten lappen så jeg tar løpefart å driter i om det er få avganger eller ikke.. Søndager er hellige! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 natt til mandag og tirsdag er nok de værste for meg ... natt til mandag -> lite søvn, men er av en eller annen grunn opplagt hele mandag.. så komme tirsdag.. HUFF, den dager er I L L E ! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kristendommen ødela søndagen. 0he0am Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Søndag er ukas dritt dag.. Hater søndager, selv om jeg tror jeg er født på en.. :/ kjip dag uansett.. se bort fra søndag 18.09.88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå