Samcki Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hvis man har et Kt266A hovedkort med bare ddr slots, funker da Sd-ram på den da? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 hmm det jeg trodde.... men er da SIS hovedkortene gode nok til å kunne matche seg med Via sine? Lenke til kommentar
jason Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Det siste nye er jo at KT333 kort med CE stepping på brikkesettet samt 1/5 divider sliter i 3D applikasjoner / 3D benchmarks, de blir her stort sett forbigått av enkelte KT266A baserte hovedkort. Hvordan SiS er i forhold til KT333 har jeg ingen erfaring med, men sannsynligheten for at de kan slå dem når det kommer til 3D er ihvertfall ikke mindre nå Hvis du absolutt skal ha KT266A kort så hadde jeg helt klart gått for Abit KR7A, ellers kan en jo ha i minnet at Abit akkurat har kommet med sitt andre hovedkort basert på KT333 som de har benevnet KX7. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Takk for tipset skal sjekke d ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå