Margarus Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hey jeg vil bare se hva andre syns om min mod. http://home.no/dan.lie/hdd/ der ser dere 2 bilder av Hdd modden. jeg la me en litne film som jeg filmet me webcame som viser den i aktivitet. vis dere lurer på hvordan dette er kobla så tok jeg bare å klippet av Led som var på ledningene så skrudde + o g - ledingene fra HK på polene bak ampere meteret. det var kun 2 poler der. jeg skjerte ut me stikksag i side døra slik at det passet akurat så limte jeg litt på baksiden med svart silikon, mvh marius dette er update nr2 jeg la inn en post for leenge siden me bilder osv men kunne ikke finne dne igjenn, Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 bra den men hvorfor har du satt inn en gammel analog meter hvorfor ikke digitalmeter? jeg har gått på elektro så jeg vet at de analoge er litt mer følsome! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) den var jo drit fet Sånne analoge ting liker jeg ( sånn som den CPU tachometer http://overklokking.no/casemods/tachometer/pics/foran.jpg ) Hvor har du kjøpt den greia? Endret 24. oktober 2004 av Fur Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Så veldig bra ut . Du kan jo bruke led'en også hvis du kobler den i parallell. Endret 24. oktober 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du kan jo borre hull til led i den analoge(Ampermeteret) måleren da, så bare paralell kobler du den inni den analoge måleren. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Lurer på om jeg kan gjøre det samme med vu meteret på Musketeeren min. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis du tok ledningen som gikk til led'en og koblet de rett på et ampermeter kortslutter du HD Led utgangen på hovedkortet noe som mest sannsynlig vill resultere i defekt hovedkort er du heldig går kun kretsen som leverer strøm til led'en men du kan ødelegge hele hovedkortet. Et ampermeter har meget lav motstand gjerne rundt 0.001 ohm mens en led har 100 ohm + Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 maxopp har aldrig hatt no prob med det. har hatt denen i gang i par monder nå så det ser greit ut ja jeg har planer om å montere leds inni "boxen" slik at "displayet" lyser blott. men er litt usikker på om jeg skal parralell koble leden eller om jeg skal bare fyre 5volt fra psu å la leden lyse hele tiden. kan vell mulig bli litt irriterendes med blinkende hele tida .å visd en blinker hele tida så får du liksom ikke helt med deg at viseren også går for du legger bare merke til blinken ? eller ? jeg har ikke betalt noe for den jeg fikk den av elektro lereren min på GK mekanisk jeg spurte fint om å få den så da fikk jeg den Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 lurer på om sånt også går med CPU usage Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 lurer på om sånt også går med CPU usage Får lastet ned programvare til pc tacho et sted. Spør google. Og da kan du bare kjøpe en turteller til en 4 sylindret motor fra Biltema e.l. og så har du cpu usage. Eller så kunne microplex fortsatt å selge den kule pc tachoen. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eller så kunne microplex fortsatt å selge den kule pc tachoen. som de dessverre ikke gjør men takk for tipset Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 jeje :=) Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 hmm noen så fortsatt ikke har sette denne eller =) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hm. må få tak i sånne måle instrumenter.. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis du tok ledningen som gikk til led'en og koblet de rett på et ampermeter kortslutter du HD Led utgangen på hovedkortet noe som mest sannsynlig vill resultere i defekt hovedkort er du heldig går kun kretsen som leverer strøm til led'en men du kan ødelegge hele hovedkortet. Et ampermeter har meget lav motstand gjerne rundt 0.001 ohm mens en led har 100 ohm + Hva om man kobler en motstand på ca. 100 ohm i serie med amperemeteret da? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 en led er vel på noen megaohm.. ca 2megaohm tror jeg, det passer vel bedre Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 hmm denne har jeg hatt gående i 3 månder snart nå.. fungerer utmerket i dag også så ser ikke no problemer me at HK skal svi. nor jeg instalerer spill osv eller insatlerer os så står pilen på det meste gjennom hele installen.. men det har ikke skjedd noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå