Xeduz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har 3000kroner (kan sette ut 500+- vis det skulle trenges) Jeg kjøpte pc'en min for to år siden, så jeg veit at jeg trenger en ny hovedkort som funker på min 250gb.. Hovedkort: Asus - Husker ikke helt hva annet den het. Ram: 512 ddr twinMos Skjermkort: Abit Siluro Geforce 4 Ti4400 Harddisk: WD 60GB WD 250GB CPU: Amd athlon XP1900 Har en meget bra dvd brenner, trenger ikke vanlig cd-brenner.. Trenger et lyd kort, som er bedre en intregert. Trenger også bedre kjøling så sett opp kjølere i tilleg.. Dette skal bli en spill pc.. Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301597&cks=PRL og kjøp et nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Hm.. Han får vel ærligtalt ikke noe skjermkort som er så særlig mye bedre enn GeForce 4 TI4400 til 700 kr.? Den oppgraderingspakka koster jo 2800 kr. Da er det jo bare 700 kr. igjen.. Jeg ville gått for oppgraderingspakka, og opp en tusenlapp eller to ekstra til skjermkort.. Du kan leve med TI4400 i en måned elelr to til.. Dropp lydkortet.. det er bortkasta... kjøleren som følger med prosessoren her er bra nok.. Budsjettet ditt lever ikke helt opp til hva du ønsker deg. Endret 24. oktober 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå