wormy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Høyttalere jeg kjøpte av broren min for en stund siden. Jeg lurer bare på om det er noen som vet hvem som har laget de\evt hjemmeside.. og.. kanskje noen av dere har samme høyttalere selv? Bare en ting til. Diskanten sprengte broren min, så han har byuttet den ut med noen bedre... Og øverst på den ene, står det "PROTON" Det er 10" tror jeg... noen som vet? Endret 24. oktober 2004 av wormy Lenke til kommentar
wormy Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 C'mon da.. ingen som vet? :\ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Proton er et amerikansk firma som lager/lagde høyttalere. Mer sa ikke google... :/ Lenke til kommentar
wormy Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 kei... fant ikke noe på internett jeg heller.. eller.. men.. du vet vel ikke om høyttalerene er bra vel? (synes jeg iallefall) ^^ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Sorry, mener jeg har hørt navnet før noen ganger, men jeg har ikke noen videre erfaring med høyttalerne. Kan hende du får bedre svar på f.eks. avforum.no. Som ser ut til å være nede for øyeblikket... Endret 25. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 hva med og skru di opp og se bak på et av elementene ? Lenke til kommentar
wormy Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Ikke dumt men.. de er store.... får se ... men, det er vel kanskje det smarteste.`.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Ikke dumt men.. de er store.... får se ... men, det er vel kanskje det smarteste.`.. det er jo bare 8 skruer på bass elementet , obs husk at det er ledninger bak der , så du ikke bare slipper/river elementet når det er løst og fortell gjerne hvilke høytalere det er EDIT: og litt mange smilys kanske ? Endret 29. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hei, Proton bygde også bilforsterkere, hadde en sån selv for 13-15 år siden- meget bra mellombass/diskant og 2x75watt... diskanten minner meg om en philips element? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå