Gå til innhold

Trekabinett [Prosjekt | Wolf] [1/02] BILDER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

NEINEI!

Her er det ikke avsluttet, har mekket med lcd skjermen i dag. Den virket ikke før pga i en molex kontakt blir det levert 6volt x 2 og jeg brukte bare 6volt på noe som jeg trengte 12volt. Så nå er den fixet.

Har også fått tak i gjengestang som jeg har kuttet op og søtte i hvert hull på radiatoren. Dette er for å få festet den, har også pusset ganske bra sparkklet.

Update vil vel komme neste helg, grunnen til ikke noen update er at har liksom ikke ett kamera nå tilgjengelig 24\7.

Men update kommer fedrevenner.

Lenke til kommentar

Ja, da er det vel på tide med UPDATE igjen.

gjengestang.jpg

Her har vi min lille "patent", disse gjengestengene passet akkurat i radiatoren. Så de skal også gå gjennom festene til viftene også, så skal de festes med en brukbar stor skive under viftegrillen og en mutter over. Hva tror dere om den? :ermm:

hk.jpg

Etter en ett lite kvarter med vinkelsliper'n så passet hk-brettet, men det Hovedkortet dere ser der er ett jeg bare bruker for å få målene. Jeg knuste mitt andre kabinett for å få dette hk brettet. :whistle:

bak.jpg

Sånn ser det vel ut da bak etter litt utskjærringer, dette var vel noe av det jeg gruet meg mest til, men det gikk jo bra. :yes:

Okey, det var det. Satser på ny update til neste helg :cool:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
Ingen fare for brann nei, jeg laget bakplaten av finer og satte spacerne i den . Det fungerer perfekt og i tillegg fikk jeg da et "hulrom" bak denne som har plass for alle kablene :grin:

Jepp da, men tror dette er en like grei løsning. Da er målene presis og muligheten for flere atx løsninger er der uten og tenke så altfor mye på det. Er fornøyd jeg, skal jo tross alt lakke den også.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...