Babadurion Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 ah nydelig... btw, fikk du alt det sponset? Nei, det var 25% av 4000 tusen. Det kan jeg ikke klage på. Og 90% hos byggmakker Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Fikk endelig avklart at jeg fint får tak i TG billetter, lettelse Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ser bra ut det Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Herlig, har løst å mekke noe av det samma med glassfiber.. 'Det kunne funka. Mena aldri i verdnen om jeg hadde mekka sponsor etc. Kommer opp en tråd på OK.no bar om seating @ Tg. Endret 13. desember 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
expoke Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 dette ser jo bra ut .. skal lage noe linenge selv .. men det blir ikke før etter komfen. hva med en update ? eller er hele greia avslutta Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 NEINEI! Her er det ikke avsluttet, har mekket med lcd skjermen i dag. Den virket ikke før pga i en molex kontakt blir det levert 6volt x 2 og jeg brukte bare 6volt på noe som jeg trengte 12volt. Så nå er den fixet. Har også fått tak i gjengestang som jeg har kuttet op og søtte i hvert hull på radiatoren. Dette er for å få festet den, har også pusset ganske bra sparkklet. Update vil vel komme neste helg, grunnen til ikke noen update er at har liksom ikke ett kamera nå tilgjengelig 24\7. Men update kommer fedrevenner. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Bra prosjekt dette! Har også likt både viftene og viftegrillene fra første stud jeg så dem, skal kanskje lage mitt eget prosjekt snart, og da blir det mest sannsynlig dette jeg skal bruke. KEEP ON MODDIN`! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Åssen sparkel bruker du, og hvor kjøpte du det hen? Pris? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Åssen sparkel bruker du, og hvor kjøpte du det hen? Pris? Vet egentlig ikke noe om sparkelen , den var noe vi hadde brukt på ett rom.. altså helt vanlig sparkel.. pris har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Heftig prosjekt, men får si som noen før meg; det ligner på snekker'ns, men det bør du ta som et kompliment for den er IKKE stygg liksom! Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Hehe, 1000 1000 takk Kommer heftig update i helgen håper jeg. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hohoohho driiit bra jobba er nesten så jeg må gå ut å bygge sjæl helt sinnsykt bra stå på Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 hohoohho driiit bra jobba er nesten så jeg må gå ut å bygge sjæl helt sinnsykt bra stå på Trenger dette, men i dag fikk jeg til alt med lcd skjermen. Er stor fornøyd, gleder meg til å få se den live i kabinettet. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Ja, da er det vel på tide med UPDATE igjen. Her har vi min lille "patent", disse gjengestengene passet akkurat i radiatoren. Så de skal også gå gjennom festene til viftene også, så skal de festes med en brukbar stor skive under viftegrillen og en mutter over. Hva tror dere om den? Etter en ett lite kvarter med vinkelsliper'n så passet hk-brettet, men det Hovedkortet dere ser der er ett jeg bare bruker for å få målene. Jeg knuste mitt andre kabinett for å få dette hk brettet. Sånn ser det vel ut da bak etter litt utskjærringer, dette var vel noe av det jeg gruet meg mest til, men det gikk jo bra. Okey, det var det. Satser på ny update til neste helg Endret 31. januar 2005 av Perrrry Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ser bra ut! Det hadde gått å skru spacerene rett i fineren, så hadde du ikke trengt å ta hk-brettet fra det gamle kabinettet. Skal du ha en metallplate bak, til I/O portene, sånn at det ikke kommer støv inn der? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Ja, men jeg ville ikke skru spacer'ne rett ned i fineren, like grett og gjøre det skikkelig. Og med tanke på brannfare så er det ideelt også. Ja skal ha en plate bak der ja. kanskje plxiglass. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ingen fare for brann nei, jeg laget bakplaten av finer og satte spacerne i den . Det fungerer perfekt og i tillegg fikk jeg da et "hulrom" bak denne som har plass for alle kablene Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Ingen fare for brann nei, jeg laget bakplaten av finer og satte spacerne i den . Det fungerer perfekt og i tillegg fikk jeg da et "hulrom" bak denne som har plass for alle kablene Jepp da, men tror dette er en like grei løsning. Da er målene presis og muligheten for flere atx løsninger er der uten og tenke så altfor mye på det. Er fornøyd jeg, skal jo tross alt lakke den også. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har det stoppet helt opp dette prosjektet eller? Hvis ikke najs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå