Vågebu Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skal du lage vannkjølingen selv eller skal du kjøpe den? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har undervurdert deg noe sinnsyk, etter diverse krangler Dette virker bra Takk, men er jo ikke ferdig enda da Deg er jo en av grunnen at jeg gjør dette , ta knock-out på alt annet på TG og skaffe meg noe respekt her. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Skal du lage vannkjølingen selv eller skal du kjøpe den? Med det første så kjøper jeg vannblokkene selv, men har veldig lyst å lage mine egne vannblokker også, så dette kommer sannsynligvis senere. Vi tar en ting av gangen Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 litt offtopic men så dere hadde satt vifter i sketchUP og annen hw i kabbise, hvordan gjør dere det? er litt ny i sketchUP Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Du finner kompomentene på www.bit-tech.net - vet ikke helt hvor men under modding tror jeg. De som vet det kan gjerne legge inn en link her. Du skjønner nok hvordan du setter inn kompomentene, men du trykker på den firkanten på sketchup slik at du kan se igjennom veggene. Realistisk str. er vel ett "must" det gjør du ved hjelp av strekk\forskyv. Så er det vel nærmest bare å sette det inn hvor du vil ha det. Om du skulle komme bort i flere problemmer vet jeg Dablo2k vet hva han snakker om Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jaja, en ny økt står for tur. I morgen satser jeg på å få hull til HK. Etter det skal det pusses, sparkles og noen strøk med gruning. Så update kommer på søndag, Idag ble store deler av vannavkjølinga sendt fra DigitalImpuls.no - Fikk faen meg gratis frakt også, de har virkelig slått på stor tromma. Endret 3. desember 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg tok meg en tur innom her etter pm`en din dette ser bra ut Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ser egentlig veldig bra ut dette perrrry.. Er målet å bli ferdig til TG? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jauda, Til Tg skal det bli ferdig. Faktisk så har jeg fått pakken med det meste av stashet som skal inn i kabinettet. Skal ta bilde av alt i morgen... må også levere fra meg kameraet i helgen, men dette ordner seg Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Ja da er vel tiden inne igjen for en UPDATE! Update 3 Da var sponsorpakken kommet fra Frakt fritt til og med. *Lykkerus* Litt bedre titt, gidder ikke line opp pent akkurat nå, da jobber jeg heller litt. Her ser dere radiatoren *Evo 360* Ja her skjønner vel dere hva dere ser En prøve skader vel ikke? I denne helgen fikk jeg også sparklet 2\3 av kabinettet. Dette skal pusses. Vinkler, andre sider. Enda en vinkel gutt, og en ny side. Håper denne updaten gleder, kommer vel en neste helg også Dere skal komme med tilbake meldinger Digitalimpuls.no Endret 17. desember 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Genialt da! Også Evo 360 også! En overklokkers drøm! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ser bra ut det der ,har du stjælt viftene og viftegrillene mine Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Genialt da!Også Evo 360 også! En overklokkers drøm! Det var planen ja Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Ser bra ut det der ,har du stjælt viftene og viftegrillene mine Hehe, snekker'n de viftene har jeg knabba av deg, men viftegrillene har jeg alltid likt, husket jeg fulgte med på ditt.. Plutselig byttet du Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ser bra ut det der ,har du stjælt viftene og viftegrillene mine Hehe, snekker'n de viftene har jeg knabba av deg, men viftegrillene har jeg alltid likt, husket jeg fulgte med på ditt.. Plutselig byttet du Jepp,det var fordi at de ikke fantes i norge før jeg ba microplex ta dem inn ,gadd ikke bestille fra utlandet , uansett lykke til med pussinga . Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jepp det trenger jeg vel, eller hva? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ser stilig ut dette ja Artig med konkurranse om oppmerksomheten på TG05 Men i motsetning til deg kommer jeg ikke til å vise noe som helst før TG Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Ja litt synd da at du ikke viser det via forumet. Om det blir bra så har jeg jo lyst til og følge med Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hoho, Veldig pent ! stå på ! gleder meg til neste update ! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ah nydelig... btw, fikk du alt det sponset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå