PioUs-JiN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 oj...superb! og så bra stil og.. trodde ikke det skulle være buer der, men det var jo bare supert! (altså buer på begge sider) hvordan bøyde du de tynne platene? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 oj...superb! og så bra stil og.. trodde ikke det skulle være buer der, men det var jo bare supert! (altså buer på begge sider) hvordan bøyde du de tynne platene? Takk, jeg la de i badekaret som jeg har nevnt i 2 1/2 time, det hjalp mye, men mann trenger tålmodighet.... noe jeg egentlig ikke har Neida... men ta deg tid til å bøye de rundt slik at matrialet ikke brister. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 er det meningen at jeg skal si takk? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Den ligna på snekkern sin, hittil Den var dritfet ossen farge skal den ha a? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Den ligna på snekkern sin, hittil Den var dritfet ossen farge skal den ha a? Tenkte vel mest på en elegant spygrønn farge da. ..neida.... var vel mest elegant svart eller noe... kan ikke komme på noe annet. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hvor er den flate biten som er på tegningene? (framme) Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 hvor er den flate biten som er på tegningene? (framme) Planene ble endret, fordi....om jeg skulle ha den der ville kabinettet bli mye høyere om det skulle være noe vits, så jeg valgte avrundtet på begge hjørnene i steden. er fornøyd jeg da. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Hva mener du med den? likte det ikke? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Imorgen skal jeg få tak i mere matrialer osv. Hadde kjøpt litt feil til sist helg så da ble det bare modifiseringer av vinduet. Til helgen skal jeg også anskaffe meg en lcd skjerm om pengene har kommet på konto men tok bilder av sist helg også, men har ikke tatt meg tid til å legge de ut siden det ikke var noe spes. posetivt da. Problemmet var vel egentlig at han på byggmakker skjærte av tvera matrial som ikke var så lett å bøye uten at det var en utrolig spenn i matrialet. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Denne var fin, skal følge spent med på denne! Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Denne var fin, skal følge spent med på denne! Hyggelig å høre, håper det smeller i morgen altså. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 smeller? men hva skal gjøres i morgen (kan hende det bare er jeg som ikke har fått det med meg....) Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 smeller? men hva skal gjøres i morgen (kan hende det bare er jeg som ikke har fått det med meg....) Neida, det som skjer er at jeg skal få tak i noe matrial til min andre bue, bak på kabinettet. Og skal vel begynne med hulene til vifter osv. vi får se va som skjer Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hm.. siden du har forandret litt på designet (såvidt jeg kan se) så lurer jeg på hvor viftene kommer til å bli Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 de 3 viftene på radiatoren skal bli midt på oppå. og ei 120mm i front/bak. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 blir det plass til de viftene nå som du har bue bak også da? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 blir det plass til de viftene nå som du har bue bak også da? jepp det er det. fin plass. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 oki... siden det går fint so kan man jo tenke seg størelsen på kabinettet.. (akkurat passe.... ønsker meg selv større kabbis) men kommer det matrialet du skal bruke til å tåle en 3 vifters radiator? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå