stoffix Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 vil det si langt ifra eide? (ikke så langt ifra molde) Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Update 1 Her er bilder av hva jeg kjøpte i dag, legg merke til prisen...140kr. En annen ting dere også burde se er mengden av plxiglass, faktisk 2 forskjellige str. også. 3mm og 6mm. Kryssfineren fikk jeg tak i 12mm og 6mm. Endret 13. desember 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 vil det si langt ifra eide? (ikke så langt ifra molde) Til molde vil det ta meg 1time å kjøre ikke noe mer, men som sagt jeg kjente noen og de vill sponse meg. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Må si at det var billig ja skulle ønske jeg hadde slike kontakter Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Må si at det var billig ja skulle ønske jeg hadde slike kontakter Ja, nå sitter jeg bare å gnir meg i hendene til å starte i morgen. Endret 28. oktober 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ja dette tok helt av Ser bra ut men har du noen tegninger eller noe av hvordan du vil ha det? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) ja dette tok helt av Ser bra ut men har du noen tegninger eller noe av hvordan du vil ha det? ja de er på første side, er newbie i sketchup, menmen... Endret 28. oktober 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Skal se om jeg får ordnet dette bildet i 40cmx40cm nå snart. Håper de vil sponse meg Endret 29. oktober 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Prosjektet ser bra ut, og nå gleder jeg meg til du kommer igang.. Dra på ma ULV! PS:Hvilken vannkjøling skal pryde kassa? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Prosjektet ser bra ut, og nå gleder jeg meg til du kommer igang.. Dra på ma ULV! PS:Hvilken vannkjøling skal pryde kassa? Det blir mest sannsynlig AC, aqua computer. Men idag fikk jeg ett gjennombrud, en netshop sa de var villig til å komme med ett bra tilbud. Men sier ikke hvilken enda, det får vi vente med. De blir med andre ord en liten sponsor de også Endret 29. oktober 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bra prosjekt.. Men je reagerte på den "tegningen" av kabinettet, syntes den lignet veldig på Snekker'n sitt.. Kan være bare meg men Gleder meg i allefall til å se det ferdige resultatet Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Update 2 Ja nå har jeg startet, her er noen bilder. Her har jeg startet, skal akkurat til å begynne med målene. Her har jeg målene ferdig på sidedørene. Endret 13. desember 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Ser ikke ut som det er noe interesse her Men skal vel gjøre noe mer i uken, men skal bare kutte opp noe matrialer på en god sag, slik at det blir helt rett. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 det er ikke gjort så mye heller da. lykke til da Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 stor interesse her ! ser bra ut....stå på! Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dette skal jeg følge med på, virker som ett bra prosjekt. Ser ut som Snekker'n sitt kabinett, men håper du klarer å gjøre en vri på det slik at det ikke blir en kopi. Kjekt at du blir sponset da! Stå på og lykke til videre! Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Dette skal jeg følge med på, virker som ett bra prosjekt. Ser ut som Snekker'n sitt kabinett, men håper du klarer å gjøre en vri på det slik at det ikke blir en kopi. Kjekt at du blir sponset da! Stå på og lykke til videre! Som sagt dere har mitt ord på at dette ikke blir en snekker'n kopi. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Fikk nettopp vite at digital impuls ville sponse meg med 25 % på varene jeg skal ha fra de. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Ja i morgen reiser jeg hjem fra hybelen for å jobbe mer med kabinettet, nå er det kuttet opp så jeg skal pusse litt og sette det sammen i morgen... jada det kommer mange bilder i morgen kveld. Her er det også utrloig mye arb. som gjenstår. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Update 3 Da er dagen kommet for den store updaten, her skal dere få se noen bilder igjennom start prosessen. NB! Er langt i fra ferdig, ugjevnheter er det mange av, som feks. rundt vinduet, men slapp av dette ordner jeg etter hvert Her har jeg bare gått over målene mine, for å være på den sikkre siden. ' Her er kabinettet satt opp, har skjært og styret, men bilder akkurat under den prosessen kommer ikke for jeg gikk inn i modus : "WILD". Så da har mann ikke tid til å ta bilder. Har også lagt 6mm kryssfineren i vann og hadde nettopp montert den på fronten der etter ca. 2 1/2 t i badekaret. Her starter prosessen der jeg skal bøye 6mm (kryssfiner) rundt buen. Den gutten dere ser der kommer vi tilbake til. :!: Som sagt, jeg holder mine ord . Kan ikke huske jeg tok det bilde der, men han har tydligvis fått hendene sine på kamerat. Men han hjalp meg mye ellers og da. Her fikk vi bøyd rundt matrialet rundt hele buen, er veldig fornøyd siden den buen er en veldig skarp vinkel. Fronten min Helt til venstre i vinduet der skal jeg ta enda mer, slik at det blir like bredt så på andre siden. Min far var vist ganske overrasket over resultatet, han er ikke av den som har mest tro på¨meg da. Så da håper jeg dere har blitt litt bedre informert, så komme jeg tilbake med flere bilder på søndag. Gled dere eller ei, jeg gleder meg ihverfall uansett da. Endret 13. desember 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå