Barskus84 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kjører mitt sapphire X800 XT pe softmoddet fra vivo pro med en hastighet på 519/544 mhz og får artfacts i trols lair (3dmark03).. men når jeg kjører 05 under 520/560 går dette uten artifacts ideheletatt... Merkelig synes hvertfall jeg... Kan det ha noe med at a64 3000 cpu'en min ikke kompanserer opp i mot x800 kortet mitt under 05 testene kanksje? noen som har noe fornuftig å si her? Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 for dårlig kjøling ? eller bare kortet som ikke takler mer.. CPU har nuthin å si når det gjelder artifacts Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kotet kan bli stresset mer og midnre på forskjellige områder i 03 og 05. Sansynligvis har du bare stukket kortet litt for langt. Prøv å gå ned en lite hak eller to, og se om artifactsene forsvinner. Jeg kan tenke meg at det er artifacts i 05 også, men at du ikke ser dem så enkelt. ATItool hadde sikkert funnet dem. -Stigma Lenke til kommentar
alfern Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Får også artifacts i samme testen i 3dmark03 når jeg klokker mitt radeon9700pro, selv om det ikke gir meg artifacts i andre tester eller i ATItool. Grunnen er kanskje at bildet er satt sammen av mange bittesmå teksturer, slik at det blir lettere å oppdage artifacts? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har samme "problemet". I 03 får jeg ikke artifacts overhodet, men i 05 er det masse striper akkurat som når du har moddet. Skjønner lite.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 trols lair på 03 har et par feil i teksturer, som kan tolkes som artifacts.. mitt tips, prøv å kjør alle feature testene.. De er lettest å oppdage artifacts med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå