xeromeM Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kjøpte meg Ortek Trådløs Mus/Tastatur fra komplett, var det en STOR feil av meg? Helt fra dag 1 så har det ikke fungert som det skulle, først fikk jeg ikke installert driverne og programvaren hang seg opp. Igår, når jeg endelig hadde fått installert og alt fungerte så merka jeg at tastaturet ikke reagerte når jeg trykket og når det reagerte så la det ikke merke til at jeg slapp tastene. Jeg tenkte det kanskje kunne være at "reciveren" sto litt feil eller for langt unna, så jeg prøvde å flytte den men når jeg løftet den opp så falt knappen som man justerer "Channel" med av . Da var jo alt klart, jeg måtte sende det tilbake så fort som mulig. Idag når jeg skulle pakke ned tastaturet/musen så skulle jeg ta ut batteriene av musen og da falt den jernspiralen (ikke sikkert på hva det heter) i den ene enden av. Altså deler som faller av og tastaturer som ikke hvirker normalt. Ville bare informere om det hvis noen andre skulle tenke på å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå