Raijin Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei. Jeg er helt ny med dette programmet, og har virkelig ikke peiling på dette. Hadde vært flott om noen visste hvordan! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
laim_com Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Last inn video filen i VirtualDub. Gå inn på File menyen, velg Save Wav. Thats it... Kan også si at wav filen du får ut, er egentlig en mp3. Så du kan bare rename den til mp3. Vet ikke helt hvorfor det er sånn... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Takk skal du ha. Gaar det ann aa klippe opp lydfilen med Virtualdub ogsaa? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Takk skal du ha. Gaar det ann aa klippe opp lydfilen med Virtualdub ogsaa? jeg tror det (ikke hlt sikker) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Oki. Faar vel proeve meg litt frem da! Lenke til kommentar
laim_com Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Takk skal du ha. Gaar det ann aa klippe opp lydfilen med Virtualdub ogsaa? På Edit menyen har du to valg, nemlig Set Selection Start (Home), og Set Selection End (End). Det markerer starten og slutten innenfor den orginale video filen du ønsker å kopiere ut fra. Deretter går du inn på File > Save Wav. Dermed skulle du få ut akkurat den delen du selv ønsker. Må vel si at jeg selv aldri har prøvd dette, men regner med at det skulle gå. Lykke til. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Tusen takk for tipset. Funket utmerket! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Edit: Ops. Dobbelpost! Endret 27. oktober 2004 av Raijin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå