Neural Robotics Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Funnet ganske billige rack kabinetter: http://www.icp-epia.co.uk/products.php?sid=2 Er det noen som har noe kjennskap til disse? De er laget for mini-itx, noe som kan være greit for private web servere (lite strøm og støy, samt at man kan spare plass). Også fint for å lage test systemer, eller å bruke som billige web front end. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 oi..de der var jo billige..men de selges vel ikke i norge..(?) Lenke til kommentar
Neural Robotics Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg tror nok at det må bestilles fra utlandet. Da blir det sikkert fort dyrt. Hadde vært fint om en eller annen norsk nettbutikk kunne begynt å selge slike. Rack til Kr. 1.000,- tror jeg hadde vært bra business. Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 det står jo 29 kr på det øverste da... .. nei da... liker ikke sånne kabinetter jeg,,, syntes det blir for lite, men di er sikkert bra da! Lenke til kommentar
Neural Robotics Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Det var jo snakk om RACK kabinetter, ikke disse små boksene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå