Clupus Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Kjører RAID 0 på 2*60GB (IBM 60GXP diskar..)Clustersize er set til 4kb RAID kontrolleren er ein HPT RocketRAID 100 (HPT 370 brikke) m/nyeste BIOS og Driver OS er WindowsXP pro ellers: Asus P4S533 P4 [email protected] 256MB ram +++ For ei stund sidan bytta eg ut eit ABIT KT7-RAID m/Duron 800 med eit Asus P4S533, P4 1.6A og eit RocketRAID 100 kort (slik at eg ikkje mista heile RAID arrayet mitt, det er nemleg samme kontroller som var på KT7-RAID kortet) Problemet mitt er at eg får ein enormt låg score i SiSoft Sandra 2002 Drive Benchmark.. (eg synes eg kan merka at maskina er tregare enn før når det gjeld disk access) Scoren tilsvarar vel ca. ein single. ATA100, 7200RPM disk.. Eg synes eg kan hugsa at eg har lest noko om liknande problem før, men eg finn ikkje noko om dette? OBS! eg har ikkje installert nokon oppdateringer til WinXP pga. at eg snart skal ta ein "skikkeleg" reinstallasjon, men om det er nokon spesielle ting/oppdateringar eg må kontrollere/gjera set eg pris på å få vete det nå :smile: På forhånd takk for alle svar! Argh.. trykkleif :wink: _________________ [ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-05-21 11:15 ] Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Vet at det med visse chipsett og raidkontrollere har figurert endel perfomance issues, men vet ikke om så er tilfelle for deg. Sandra er vel ikke kjent som det beste prog'et å teste diskytelse med, men siden du mener å merke ytelsetap i daglig bruk stemmer det vel. Ellers kan det vel oxo nevnes at ikke alle drivere funker like godt. Et godt sted å spørre om hjelp med slike ting kan være her: http://forums.storagereview.net Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Takk for svar :smile: Kom plutselig på at eg har ein 30GB IBM 75GXP disk i PC'n min.. har berre ikkje partisjonert den opp.. Får testa den når eg kjem heim (den står som Primary Master med ein Sony cd-brenner som slave på standard IDE porten) Ellers driv eg å laster ned litt forskjellige hd-tester nå, også får eg prøva meg på ein post i det forumet du viste til.. Fekk forresten ca. 800 poeng i PCMark 2002 (på hd delen) så det er nok ikkje berre Sandra som tuller _________________ [ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-05-21 11:49 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå