inaktiv000 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei, jeg har søkt retur av et hovedkort kjøpt av Komplett pga. feil med den ene minnesloten. Hovedkortet støtter både SD-RAM og DDR, og jeg bruker SD-RAM. Dersom Komplett bestemmer seg for å sende tilbake et hovedkort som kun støtter DDR (noe som er mest sannsynlig, ettersom SD-RAM så vidt jeg vet er ganske utgått nå), må jeg kjøpe nye RAM-brikker, eller er det rimelig at Komplett dekker dette? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Komplett sender deg et nytt kort og dermed har de holdt sin del av avtalen og dermed så må nok du betale for nye brikker Lenke til kommentar
loggon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det fortsatt garanti på så gammle hk ? hvis ikke får du fortsatt god pris for ramen!. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hørest litt usannsynlig ut at komplett vil dekke ram også. Du bør jo si til dem at du bruker sd-ram. Kanskje de har slike kort fortsatt.... Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det fortsatt garanti på så gammle hk ?hvis ikke får du fortsatt god pris for ramen!. Hm... Dette kortet er ikke gammelt, det er et som har støtte for sd og ddr bare ikke samtidig Men vet ikke om det selges, jeg så det for 2 måneder siden hvertfall på komplett! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Problemet er at jeg har fått et (delvis) defekt hovedkort, og det blir litt urimelig om jeg må betale for nye brikker dersom Komplett ikke får tak i et nytt hovedkort som støtter SD-RAM. Jeg får bare vente og høre hva de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå