-=FIREFOX=- Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg kjøpte et skjermkort for 1,5 år siden. Når jeg kjøpte det var det pakket i en eske som sa mer en den kunne låve. Nå sitter jeg her med Geforce ti4800se et kort som er stort som et hovedkort og like bra som en lada. Er det noen måte å få fiffet opp mitt skjermkort, presse litt mer ut av det???? Håper på svar Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Skjermkortet ditt er da ikke så ille. Men det støtter ikke DirectX 9 i hardware, kun DirextX 8. Hvis du spiller nye spill med DirectX 9 krav, så vil disse spillene gå noe tregere enn du kanskje skulle ønske. Du bør oppgi hvilke spill som du har problemer med og hva du ellers har av utstyr for ev. å finne andre flaskehalser. Du kan jo teste å overklokke kortet. Hvis du har installert nyere Nvidia drivere, kan du prøve Coolbits trikset. Da kan du lett endre GPU og minne frekvenser. Endret 24. oktober 2004 av hn66 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 kan det flashes til noe anna? Om ikke det så kan du mekke ei heftig kjølig til det å se hva det er godt for, eller om det finnes volt-mod guider, så kan du prøve deg på det! Om ikke det, så kan du ta av kjøleren for å se om du klarer å lage røyk Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Var ikke disse 4800SE et TI4400 kort med 8x agp? Ser de har samme spec på GPU/RAM hastighet, samt pipes. Endret 24. oktober 2004 av sm1pea07 Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Stemmer nok det ja... Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 DE lagger extremt mye på bf 1942, dc, bf vietnam + noen andr spill Våpenet på BF blir liksom fargeløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå