Gå til innhold

Superkortet ti4800se.hva skal jeg gjøre?

-=FIREFOX=-

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et skjermkort for 1,5 år siden. Når jeg kjøpte det var det pakket i en eske som sa mer en den kunne låve. Nå sitter jeg her med Geforce ti4800se et kort som er stort som et hovedkort og like bra som en lada. Er det noen måte å få fiffet opp mitt skjermkort, presse litt mer ut av det???? :ermm:

Håper på svar :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermkortet ditt er da ikke så ille. Men det støtter ikke DirectX 9 i hardware, kun DirextX 8. Hvis du spiller nye spill med DirectX 9 krav, så vil disse spillene gå noe tregere enn du kanskje skulle ønske.

Du bør oppgi hvilke spill som du har problemer med og hva du ellers har av utstyr for ev. å finne andre flaskehalser.

Du kan jo teste å overklokke kortet. Hvis du har installert nyere Nvidia drivere, kan du prøve Coolbits trikset. Da kan du lett endre GPU og minne frekvenser.

Endret av hn66
Lenke til kommentar

kan det flashes til noe anna? :dribble:

Om ikke det så kan du mekke ei heftig kjølig til det å se hva det er godt for, eller om det finnes volt-mod guider, så kan du prøve deg på det! :thumbup:

Om ikke det, så kan du ta av kjøleren for å se om du klarer å lage røyk :dribble::p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...