haakon90 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dette emnet har sikkert blitt diskutert før, men jeg spør jeg. Hva burde jeg velge av Mozilla Firefox og Opera? Jeg bruker Opera, men kameraten min sa at jeg burde bruke Mozille Firefox... Så nå er det innstalert, men da vil jeg slette et av programene oxo (for at de ikke skal oppta plass)... Hvem skal jeg slette og hvem skal jeg fortsette å bruke? Haakon - takker for alle svar ps. legg gjerne med en grunn... det er det jeg er ute etter Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nisj.. jeg bruker Opera *fornøyd* Mozilla firefox krasja med mIRCen min.. ekke sikkert det var pga den.. men hver gang jeg kjørte opera disconnectet jeg på irc Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Bruk begge hver for seg en uke og se hvilken du syntes har flest muligheter osv. Deretter velger du. Det finnes ikke noe fasit svar, smaken er som baken Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 ok... men er det noen som vet om man kan åpne flere vinduer som man kan gjøre i opera?? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sjekke denne siden: http://extensionroom.mozdev.org/ Her finner du mange ting å bygge ut Firefox med... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) *Dobbel* Endret 24. oktober 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 ctrl-n? vet det.. men da kommer det lism to sider opp... hvis du har brukt opare så vet du at det kommer opp flere vinduer i "samme vindu", så kan du velge over adresse-linjen Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ctrl-n? vet det.. men da kommer det lism to sider opp... hvis du har brukt opare så vet du at det kommer opp flere vinduer i "samme vindu", så kan du velge over adresse-linjen Her finner du det du leter etter: http://extensionroom.mozdev.org/more-info/tbe Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det er jo det som er Opera cluet da. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Opera og Firefox er nesten like. (ny tab i Opera: ctrl+n, ny tab i FF: ctrl+t) syns det bare er en smaksak. Man har mulighet for å laste ned skins for begge. Jeg syns at Firefox går litt kjappere nå og at det ikke er irriterende reklame. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Noe som er digg med "mff" er at hvis du går på en side hvor du har lagret passord og brukernavn så ligger det klart i ruta.. du trenger bare trykke enter for å logge inn :D:D:D Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 KeyConfig.. den kan du stille inn slik at du åpner tabber som med opera ved å trykke ctrl.N hvis du vil Opera synes jeg har mye mere muligheter uten å installere extensions.. så jeg liker operae et like hakk bedre men som sagt.. smaken er som baken Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det er egentlig bare en smaksak Jeg bruker selv FF fordi da slipper jeg et sånt reklame banner Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg foretrekker Opera. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Personlig bruker jeg Firefox til daglig surfing, men samler fremdeles linkene mine i Opera. Liker Operas bookmark løsning bedre (spesielt "split view"), samtidig som jeg har dårlig erfaring med "bookmark management" i Firefox fra tidligere. Mulig dette er bedre nå. "Adblock" er hovedgrunnen til at jeg nå bruker Firefox til daglig, for ellers er de ganske like til mitt bruk/oppsett. Endret 24. oktober 2004 av OBServer Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Noen som kan få Opera eller FF til å takle Forumet skikkelig... ? Opera tar ikke "snarveier" som alt+q = "quote" etc Når knappene trykkes inn ender "funksjonen" til slutt. Du vill alltid oppleve noen feil på enkelte sider med både FF og Opera Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Blir vel ikke for mye off topic og spørre her, hvorfor bruke noen av disse fremfor Explorer..? Prøvde meg såvidt på Firefox, og jeg så ikke umiddelbart poenget .. Hva er det jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Les og lær: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=315007&hl= eller www.dan1el.net/ie Lenke til kommentar
Imho Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den eneste grunnen til at jeg annbefalte deg firefox håkon var at jeg har hørt at dette programmet var ganske mye "tryggere" enn Opera , men hvis ikke du liker firefox er det klart at du skal bruke Opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå