allyse Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Har en duron 800mhz, med et k7t raid, hercules prof. 4k kort, 128mb og ei 256 mb rambrikke. Tok en clean install av 2k. t.o.m repartsjonerte. installasjonen gikk smertefritt, har oppdatert skjermdrivere, directx, via, og service pack 2, men når jeg innstallerte dungon siege vil ikke maskinen starte spillet (jeg får fullstending innstallert det, men det blir ikke "grafikk-ikon"! Får bare beskjed om at jeg ikke har nok minne!!!! hvorfor? det står i windows, sandra osv. at jeg har korrekt med minne... Spillet er installert fra orginal cd'ene. Noen tips fra noen hva jeg kan gjøre? btw: patcher til spillet har ikke kommet ut, og det samme spillet har virket på 4-5 andre maskiner! Spillet har også funket i 2K på andre maskiner! Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Har du endret innstillingene på swap-fila? Gjort noe som helst annet? Diskplass? Lenke til kommentar
leseo Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 det er swap-fila garantert, hadde samme problem med 128 mb ram satt swap fila til 1,5x ram jeg funker gull da Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 11:09, Wotan skrev:Har du endret innstillingene på swap-fila? Gjort noe som helst annet? Diskplass? Jeg tok en clean innstall og endret ikke noe noen innstillinger hverken under innstallasjon eller i windowsen! Maskinen har 3 partisjoner slik win2k ligger på c: med 4gb (ca. 2,5ledig) d: har 25gb ledig og en spillehdd (e:) har ca. 8GB ledig... Alle partisjonene er ntfs Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 11:12, leseo skrev:det er swap-fila garantert, hadde samme problem med 128 mb ram satt swap fila til 1,5x ram jeg funker gull da Jeg kan sjekke swap fila... hvor endrer jeg den igjen? hva til da? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
leseo Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 my computer:egenskaper:advanced:performance:advanced: nederst på sida der står det change sett max og min til 1,5 ganger rammen din. det er hvertfall den banen i windows xp, windows 2k er no likt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå