Yonaz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 heisann.. Jeg har nettop kjøpt meg MSI KT6 DELTA-LSR Hovedkort Socket A. Så når jeg slår pcen på så går den litt og så slår den seg av, å nei det er ikke singnal på skjermen eller. Noen som veit hvor for den ikke starter opp? de delene jeg bygde pcen med hvar: Amd socket a 1.1 ghz geforce 2 mx 440 256 twinmos ram pc 3200 Msi kt6 delta-Lsr Det som skjer når jeg slår pcen på er at alle viftene går en stund og så slår pcen seg av? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Muligens for dårlig kjøling eller så er ikke CPU-viften koblet rett i hovedkortet. Sjekk om det er god kontakt mellom cpu og kjøler. Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg hadde faktisk samme problemet når jeg kjøpte nytt hovedkort. Nå er det i orden jeg tror det var at cpuen er stilt inn feil å at den blir så varm at pcen slår seg av for å ikke skade noe. Jeg tror det var en max temperatur på biosen som måtte endres på, husker ikke helt hvordan. Men lykke til Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har du prøvd å oppdatere til nyeste bios? En del hovedkort kjenner ikke nødvendigvis igjen prosessorer og ram du setter i og reagerer med å nekte å starte, eller viser fulstendig spinnville temperaturer osv. I føge denne siden: http://www.msicomputer.com/product/detail_...l=KT6_Delta-LSR Så kan det virke som den er litt kresen på at minne er riktig satt opp i bios også. Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ser at kortet har en d bracket. Følg med på hvilke leder som lyser opp når du prøver å starte og sjekk opp i hovekortmanualen. Den siste kombinasjonen før det blir svart pleier å være feilen. Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg hadde jo en Bjarte (DATA Geek)på besøk. men du klarer sikkert å finne ut av det!!! Go Boy Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Har du prøvd å oppdatere til nyeste bios? En del hovedkort kjenner ikke nødvendigvis igjen prosessorer og ram du setter i og reagerer med å nekte å starte, eller viser fulstendig spinnville temperaturer osv. I føge denne siden: http://www.msicomputer.com/product/detail_...l=KT6_Delta-LSR Så kan det virke som den er litt kresen på at minne er riktig satt opp i bios også. osen skall jeg klare det når jeg ikke får start på pcen? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 hmm.. er enste ut vei og sende hovedkort tilbake? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Ingen som veit hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå