SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Altså ... ta en tur hit: www.Whinerz.com Hvis noen gidder, så hadde jeg satt pris på noen ord angående sia vår. Den har vært til i mange år nå, med skiftende design, og jeg bare lurer på hva utenforstående tenker når de spretter innom. Jeg vet nemlig hva jeg tenker om de fleste hjemmesider - og det er *oppkast/kjede seg/hvor er tilbake knappen* osv. Men jeg og kompisen min og de faste der syns det er moro og pusle med da. Men hva syns dere? Btw: Cubase/FL Studio musikk i lange baner i download seksjonen. Av meg that is ... Få høre ... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Siden du er ny her og sånn så gjorde du ihvertfall et godt forsøk, men du bør sjekke ut Webdesign delen på forumet, da tror jeg du får mer proff respons Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Haha, jaggu lå ikke det under "Programmering"! Takk for tipset Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 For å saye det like this: Ingen skal catche dere å i mixe english og norsk! () Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Well, da sier jeg som Petter Solberg. And then uheldigvis it all went rett to hælvette in the dritkrapp turn! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nei, men seriøst, gutta: enten eller. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja sant det. Oversettelse underveis! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 syntes siden var grei jeg unattt blandingen av engelsk og norsk...... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Ok, nå må jeg seriøst sette igang med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå