The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg leste donalds før, men plutselig ble det bare mindre og mindre leste HVER da før jeg la meg til å sove jeg òg! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg leste donalds før, men plutselig ble det bare mindre og mindre leste HVER da før jeg la meg til å sove jeg òg! Enig! Nå leser jeg veeeeeldig sjeldent Donald lenger! (Har gått ovet til Pondus! ) Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har vel ca. alt av Donald Duck & Co. siden 1995-2002 en gang. Slutta å kjøpt blader, men kjøper en pocket i ny og ne. Kjøper juledonaldboka hver jul da. Når jeg er hjemme, leser jeg alltid Donald når jeg spiser. Blir liksom ikke helt det samme uten. :/ Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Donald FTW! Synes dog de eneste historiene som er noe særlig gode er av enten Carl Barks, eller Don Rosa(som er min favoritt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Mon tro om ikke ukens Donaldblad inneholdt en Don Rosa historie... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) leste mye før, men hvis jeg skal lese det nå, så skal det være Don Rosa!, jeg syns Carl Barks er kjedelig, mangler detaljer på bildene, i motsetning til Don Rosa! hele tiden morro å prøve å finne "D.U.C.K"ene i førsteruta i historiene hans "Skrue McDucks liv og levnet" Endret 29. september 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har jeg misforstått noe, eller er Carl Barks død? Kan sverge på at jeg leste det en gang Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har jeg misforstått noe, eller er Carl Barks død? Kan sverge på at jeg leste det en gang Han er det. Han hadde vært 104 år hvis han han hadde levd i dag. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Leser Donald, ja. Don Rosa er kongen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Donald eier... Kjøper aldri bladet mer, men bortimot 500 blad i kassa (blandet med litt Pondus, Nemi, Larson og Tommy&Tigeren) så jeg trenger ikke fler. Favoritten er uten tvil firkantfolket. Det bladet har jeg mistet, men jeg leser det hver gang jeg er til frisøren. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Don Rosa Og historien om tempelridderene, fy søtten det er det beste ever i donald, eeeeelsker det...ja Don Rosa er kongen over Donald....Han må det gies ut samleperm av, hvis det ikke finnes Don Rosa Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Misunner deg! Elsker donald! Å seff fikk jeg ikk bladet siden det var feil postet =P Abonerer chø! Endret 2. oktober 2005 av Hayer Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har hvert eneste donald-blad som har kommet ut fra og med 1981 Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Mon tro om ikke ukens Donaldblad inneholdt en Don Rosa historie... Jo, visdommens voktere heter den. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Er det sånn at Don Rosa alltid har med minst ei mus i historiene sine? Sitter ei på side 5 i Visdommens voktere tillegget... Også liker jeg morsomhetene i bakgrunn i bildene, som det ildgreiene på side 5 i tillegget... Også på side 8 ligger det føtter i bokhylla... - Jeg er sjefbibliotekaren, Hari Khemat. -Jeg ser det. Guttene har sikkert med seg matpakke. :!: Er ei mus på side 8 også... Endret 2. oktober 2005 av Dark Knight Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Don Rosa har ekstremt sans for detaljer; Kanskje er det derfor han er min favoritt. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Leste Donald når jeg skulle drite, men så sluttet jeg å drite... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Noen som vet om det finnes samleperm av Don Rosa? Don rosa; B-gjengen inntar bingen... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Nå har jeg bestilt meg bokserien Hall of Fame fra www.serie.no Første boken er stappfull av Don Rosa historier Har vel ca. 15 permer med Donald Duck & Co, men sluttet å abonnere våren 2004. Ble lei. Men er enda fast kjøper av Donald Pocket, har alle fra 200 til 300 og en haug andre jeg bare har kjøpt tilfeldig edit: Dark Knight: Jeg kan sverge på at jeg har lest den historien i et tilleggsblad fra 90-tallet! Kommer det ikke noe nytt i Donald lengre? Endret 4. oktober 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja! leser og samler. har godt over 100 pocketer og 10 permer. Var likefør jeg solgte hele samlinga mi, for ei stund siden. Begynte å gå lei dem. Hadde bladene i bilen, men ombestemte meg rett før jeg kom frem til brukthandelen. Skal kjøpe en fin hylle til dem nå. Og skal for all del ikke selge dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå