Mr. Fiskum Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (ornde poll?) jeg leser donald ja! har en hel haug på hytta! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Jeg leste gradvis mindre, og sluttet helt når jeg var rundt 18 år. Bestefaren min kjøper av gammel vane fortsatt abonnement til meg hvert år. Og jeg har alle bladene fra begynnelsen av 80-tallet og frem til i dag. Edit: Fixed. Endret 30. mai 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Bestefaren min kjøper av gammel vane fortsatt abonnent til meg hvert år. Bestefaren min kjøper hele tiden Donald til meg, selvom jeg sier at jeg har abonnoment (hvordan skrives det?) Er litt dumt det da. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Her ikke lest Donald på en stund. Men men glemmer han aldri. Har vel noen og 20 komplette årganger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bestefaren min kjøper av gammel vane fortsatt abonnent til meg hvert år. Bestefaren min kjøper hele tiden Donald til meg, selvom jeg sier at jeg har abonnoment (hvordan skrives det?) Er litt dumt det da. www.ordbok.no abonnement Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har lest, leser nu og skal lese donald for alltid Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Leser bare Donald når jeg kjeder meg og jeg ser et blad liggende.. Er så lei av å lese lange stykker, og der poenget på slutten ikke er noe morro. Nei, det er Donald Filmer som rocker.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har nå i regnværet gått gjennom alle donaldbladene til nevøen min og lest alle Don Rosa historiene. Don Rosa er kongen og alt annet er crap. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har nå i regnværet gått gjennom alle donaldbladene til nevøen min og lest alle Don Rosa historiene. Don Rosa er kongen og alt annet er crap. Er det de laaange historiene som ofte handler om at de er på et skip i en storm og annen dritt? Huff, hoppa bestandig over dem jeg. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det er de lange historiene som ofte omhandler Skrue og har klart finest og mest detaljert strek av alle. Handler også om steder, historier og myter fra den virkelige verdenen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har aldri lest Donald, egentlig.. Bare siste siden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Boka om Skrues liv er min favoritt. Det er ingen historier som kjem i nærheten av Don Rosas detaljerte teikningar av Skrues liv Leser mindre Donald enn før, men har vært ein dedikert fan heile livet. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Selvfølgelig gjør jeg det! Edit: Leif Endret 17. juli 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 har lest donald siden jeg var bitteliten og har mange esker i kottet har noen i nattbordskuffen som jeg bruker å lese før jeg legger meg men kjøper ikke lengere donald.. det slutta for en del år siden donald er jo kul han.. men liker bedre larsons gale værden og riskhospitale og slike tegnesierie.. og seff ctrl + alt + del men det må jeg lese på pc'en da Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Er det ikke gitt ut en bok med Ctrl + Alt + Del? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Boka om Skrues liv er min favoritt. Det er ingen historier som kjem i nærheten av Don Rosas detaljerte teikningar av Skrues liv Leser mindre Donald enn før, men har vært ein dedikert fan heile livet. Det er min favoritt også Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg leser Donald, men synes egentlig historiene blir bare dårligere og dårligere. Men historiene til Barks og Don Rosa er toppers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå