Mafiabåss Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg hadde en hel haug av de kjempebøkene (Jeg bøker) men solgte dem for å få råd til forlovelsesring (Ja jeg var ung) Nå vil jeg gjerne kjøpe dem igjen men de har visst sluttet å selge dem. Kan ikke skjønne at de ikke selger dem igjen, det må da være flere enn meg som har lyst på disse? Du kan låne dem på biblioteket, og jeg abonomerer på de gamle bøkene, får en i måneden, fra 50 tallet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Klart jeg leser Donald. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg hadde en hel haug av de kjempebøkene (Jeg bøker) men solgte dem for å få råd til forlovelsesring (Ja jeg var ung) Nå vil jeg gjerne kjøpe dem igjen men de har visst sluttet å selge dem. Kan ikke skjønne at de ikke selger dem igjen, det må da være flere enn meg som har lyst på disse? Seriøst?! Du solgte dem for en forlovelsesring?! IK! Da håper jeg virkelig hun sa ja - og selv da må jeg tenke litt over hva jeg selv ville valgt Leser ikke like mye Donald som før, i og med at jeg har blitt litt mer kritisk nå enn før. Men gi meg en av Barks klassikere-bøker og en rolig stund så er det ikke mye annet som slår det nei Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 POLL!!! klart jeg leser donald Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 POLL!!! klart jeg leser donald Du leser vel for det meste Pocket? Og ja, poll!! Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 eg leser donald dt e jo helt genilat ja Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Carl Barks Samlede verker! Carl Barks Samlede Verk vil inneholde totalt ca. 8.000 sider som deles opp i 30 bind. I tillegg til de ca. 6.500 tegneserie-sidene som Barks laget kommer altså rundt 1.500 redaksjonelle sider med artikler, introduksjoner, fotnoter og indekser, gjennomillustrert med tegninger, skisser og fotografier. Verket blir utgitt på norsk, dansk og svensk, og vi forventer å starte utgivelsen i løpet av sommeren/høsten 2005. Nice ! 500,- pr bind a 30 bind - ugh 15 høvdinger hehe .. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja da,ej lese Donald Historiene til Carl Barks og Don Rosa er spesiellt bra. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg leser ikke Donald Duck & Co, men har rundt 220 Donald-Pocket bøker. Jeg var ivrig Donaldleser før i tiden. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Selbstverständlich! Man må jo lese Donald.. Jeg har alle Don Rosa-seriene fram til 2000 her.. Noen her som har prøvd å lete etter alle "DUCK"'ene hans på førstebildene? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 På barneskolen leste jeg mye Donald, men nå har jeg gitt meg. Brorer min leser fortsatt Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg leste Donald før, men ikke nå lenger. Jeg synes Donald har tapt seg litt, for de kommer sjelden opp med noe nytt. Broren min leser fortsatt Donald, så jeg får med meg alle Don Rosa-historiene for det. Hvis han slutter å lese, kommer jeg til å kjøpe bladene med Rosa-historier, men ikke noe annet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 På barneskolen leste jeg mye Donald, men nå har jeg gitt meg. Brorer min leser fortsatt Samme her. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Jeg leser Donald. Det har jeg gjort siden jeg lærte å lese, og jeg kommer heller aldri til å slutte å lese Donald. Endret 14. mai 2005 av superseven Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det som er så synd er at de nye Donaldhistoriene er så mye dårligere enn de som var før... (Med noen unntak, spesielt Don Rosa..) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nei, leser heller "Din økonomi" eller noe sånt.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jepp, det gjør jeg. (Ved siden av Tommy og Tigern.) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det som er så synd er at de nye Donaldhistoriene er så mye dårligere enn de som var før...(Med noen unntak, spesielt Don Rosa..) Enig der, det er en av grunnene til at jeg sluttet for ca. et år siden, men kjøper fremdeles donald pocket, som også blir dårligere og dårligere.. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Leste mye donald før jeg... har komplette årganger fra Nr1 1996-nr52 2003 Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det som er så synd er at de nye Donaldhistoriene er så mye dårligere enn de som var før...(Med noen unntak, spesielt Don Rosa..) Så absolutt! Men det har noe med alderen å gjøre også, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå