Cerb89 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Donalad er konge, begynner å bli litt kjedelig. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kan ha noe med alder å gjøre... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Kan ha noe med alder å gjøre... njaaaa, mange eldre leser det også.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja, men mange synes det blir kjedeligere med åra Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg leser Donald når Don Rosa har skrevet (og tegnet) historien. Han er knakende flink. Me 2! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 har liksom ikke noe imot det, men de nye historiene blir bare dårligere og dårligere, unntatt de med f.eks. Don Rosa da seff... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg leser Donald når Don Rosa har skrevet (og tegnet) historien. Han er knakende flink. Der har du det. Elsker detaljene han tar med! Don Rosa er helt fantastisk Jeg har lest Donald så lenge jeg kan huske (altså i over 20 år). Har over 200 pocketbøker og en haug med blader. Det er godt å kunne lese noe som ikke krever noe hjerneaktivitet til tider. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Min favoritt er Carl Barks. Han skriver/tegner spennende, koslige og artige historier. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 D.edicated to U.ncle C.arl from K.eno Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Min favoritt er Carl Barks. Han skriver/tegner spennende, koslige og artige historier. Ja Carl Barks historier er alltid artig Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Don Rosa - Flukten Fra Den Forbudte Dalen nr.30 og 31 1999 Liker alle sånne artige greier i bakgrunnen i bildene :!: Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg hadde en hel haug av de kjempebøkene (Jeg bøker) men solgte dem for å få råd til forlovelsesring (Ja jeg var ung) Nå vil jeg gjerne kjøpe dem igjen men de har visst sluttet å selge dem. Kan ikke skjønne at de ikke selger dem igjen, det må da være flere enn meg som har lyst på disse? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Leste Donald som mindre har liksom vokst i fra Donaldblader. Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Leste Donald som mindre har liksom vokst i fra Donaldblader. høh? Det er umogleg! Donald er for barn i alle aldre! Og sidan voksne pr. definisjon er barn i stor innpakning, så er Donald for alle. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Leste Donald som mindre har liksom vokst i fra Donaldblader. høh? Det er umogleg! Donald er for barn i alle aldre! Og sidan voksne pr. definisjon er barn i stor innpakning, så er Donald for alle. Enig med deg. Jeg er voksen og liker fremdeles Donald Ingen skam i det vel? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Donald er jo dritkult da men leser det aldri nå lenger.. leste maaasse når jeg var litt mindre.. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg leser Donald hver uke, Donald - Ingen over - Ingen ved siden! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg leser Donald hver uke, Donald - Ingen over - Ingen ved siden! Jeg og på den!! Vi har over 1000 Donald-blader her tror jeg... Komplett samling fra slutten av 70-tallet i hvertfall.. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sluttet og lese Donald for 3 år siden, men jeg tar da en titt både titt og ofte i en av de mange Donald permene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå