Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 For meg har Donald Duck & CO blitt et rent do-blad Samme her. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg sluttet å lese Donald for mange år siden. Det tapte seg litt etter hvert. Det har vel noe med at man blir eldre, men jeg liker fortsatt gode historier som er tegnet av Don Rosa. Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har vel aldri lest noe særlig tegneserier i det heletatt, men når jeg leste, så var det vel som oftest Donald. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 JEg gikk over ffra Donald til Larson, Dilbert og Pondus. De tre seriene/rutene er geniale. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Leste Donald en gang. Hadde flere tusen blader og alt som er igjen nå er Mammutbok 1-9 pluss 2 årgangsbøker! Nå Er de kassene som Donald bladene var i fylt opp meg datablader av alle slag omtrent! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Leste Donald før, men kom til et punkt der det ikke var morsomt lengre. Jeg hater Dolly, forresten. Makan til skjøge skal man lete lenge etter.. Har også irritert meg over henne! Blæh! Definitivt! Hater Dolly! Leser ikke donlad så mye lenger, men litt blir det. Det er for tiden Pondus som er den store. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hvis jeg ser Don Rosa på forsiden, kjøpes det umiddelbart. Ellers kjøper jeg stort sett aldri Donald, pga. historier som blir reprintet konstant. Er jo enkelte historier som har vært med i Donaldbladene 3-4 ganger nå Føler meg snytt når jeg vet alt som skjer med en gang jeg åpner bladet. Det som kjøpes er stort sett Rocky og Pondus Endret 3. januar 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Leser mer Pondus.... Leser Donald som et do-blad... Pondus er for morsomt til a sitte pa do og lese.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Donald = <3<3<3 Har hvert eneste blad siden nr. 1 1991 til det som kom i forrige uke. Insatt i permer. Håper jeg får denne ukens i dag. Har abonnert på Donald siden jeg var 4 og lærte å lese, har alltid elska det, og kan ikke se for meg et liv uten. Favorittegner/skribent er Don Rosa, med Marco Rota og Carl Barks på klar andre plass. Pappa har de fleste bladene fra midten av 60-tallet til begynnelsen av 80-tallet. IKke innsatt i permer, men i ikke så aller verst behold likevel. Jeg ELSKER Donald Duck & Co. Sjur Vaage, 18 år, 3 måneder, 1 dag Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Liker og lese Donald når jeg kjeder meg for exp. på fly. Eller lange turer. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Dondald leser jeg ofte, mest når jeg er på toalettet. Liker den enkle, barnslige humoren i bladet. Lenke til kommentar
Master_GF Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg leser Donald når Don Rosa har skrevet (og tegnet) historien. Han er knakende flink. Der har du det. Elsker detaljene han tar med! Carl Barks og er genial! Og ja, Donald ruler. Spesielt de "navnene". som Phil E. Fransen (Fillefransen), Kjell T. Ring og Finn En Utvei Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Sluttet å lese donald for en del år siden, så nå er det et rent do-blad (hvis det ligger et der). Går mest i Pondus nå for tiden Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Spesielt de "navnene". som Phil E. Fransen (Fillefransen), Kjell T. Ring og Finn En Utvei Det er jo strengt tatt den norske oversetteren som har funnet på, de originale er sikkert bedre Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Donald var mye bedre før. Etter IT Andeby og andre rariteter kom inn i bladet så har det tapt seg voldsomt. slutten av 70-tallet og fram til midten av 90-tallet var den beste perioden synes jeg. Og legg til omtrent samtlige Don Rosa og Carl Barks episoder selvsagt Lenke til kommentar
sexyme Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Selvfølgelig leser jeg Donald. Men jeg må si meg enig at Don Rosa historier holder et langt høyrere nivå enn resten av bladet.... Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 JAAA, Donald eier!!!!! Har ca. 40 fulle permer her Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Pondus danket ut Donald for en tid tilbake. Men Donald slår Pondus på en ting: Du får stort sett det du kjøper bladet for i Donald, mens i Pondus-bladene er det fullt av annen dritt og et fåtall med pondus-striper. Første omgang, andre omgang, hat trick & flat firer Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Leser alltid donald når jeg sitter på dass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå