Gå til innhold

leser du Donald?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Leste Donald før, men kom til et punkt der det ikke var morsomt lengre. Jeg hater Dolly, forresten. Makan til skjøge skal man lete lenge etter..

Har også irritert meg over henne! Blæh!

ÅJa!

Dolly is a slut :mad:

Langbein er den tøffeste...

Lenke til kommentar
Leste Donald før, men kom til et punkt der det ikke var morsomt lengre. Jeg hater Dolly, forresten. Makan til skjøge skal man lete lenge etter..

ÅJa!

Enig, hver gang jeg leser Donald irriterer jeg meg over Dolly, syns Donald skulle skutt henne på flekken.

Skjønner ikke hvorfor de gidder å lage folk så idiotiske i tegneserier. Mikke og Donald selv er så klart de to beste figurene i serien.

Lenke til kommentar

ÅJa!

Enig, hver gang jeg leser Donald irriterer jeg meg over Dolly, syns Donald skulle skutt henne på flekken.

Skjønner ikke hvorfor de gidder å lage folk så idiotiske i tegneserier. Mikke og Donald selv er så klart de to beste figurene i serien.

Godeste Onkel Skrue er og litt som Dolly, blir faktisk noen ganger irritert :yes: når eg les korleis Donald blir behandla :hrm:

Han har ei god sak viss han ein gong skulle finne på å saksøke Skrue(og Dolly)!(Paybacktime :D )

Endret av dedLy_sCoRpIoN
Lenke til kommentar

Var ivrig Donald- fan fram til om lag år 2000 trur eg. Slutta å kjøpa blader i 97 vel , men holdt fram med pockets til 2000, da orka eg ikkje meir. Vart lei heile greio.

Men da hadde eg opparbeid meg ein fin serie. Mangla vel ein 6-7 bøker for å ha alle donald pocketane. Og da snakke vi 1. utgåve av nr. 1 osv. Ikkje slike oppigjen trykte opplag, men heilt orginale.

Liten digresjon: Når eg sku på kinopremieren til Atter en konge, trudde eg att eg hadde gøymt billetten inni eit donald pocket, og leita gjennom om lag 300 pockets, før eg fann ut etter 4-5 timar kor den låg, overhode ikkje blant donald pocketane! gale...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For meg har Donald Duck & CO blitt et rent do-blad - jeg leser det nesten ikke til andre tider. Mange av historiene er oppskrytte og inkonsistente, for ikke å snakke om at karakterene til tider er svært overflatiske.

Men, når Carl Barks, Marco Rota eller Don Rosa er forfatteren, leser jeg gjerne historien. Disse tre kan virkelig sakene sine! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...