dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Leser nok et par ganger i veka... har en heil haug med gamle Donaldblader og Donald Pocket Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Leste Donald før, men kom til et punkt der det ikke var morsomt lengre. Jeg hater Dolly, forresten. Makan til skjøge skal man lete lenge etter.. Har også irritert meg over henne! Blæh! ÅJa! Dolly is a slut Langbein er den tøffeste... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Leste Donald før, men kom til et punkt der det ikke var morsomt lengre. Jeg hater Dolly, forresten. Makan til skjøge skal man lete lenge etter.. Har også irritert meg over henne! Blæh! ÅJa! Dolly is a slut Langbein er den tøffeste... Enig, hver gang jeg leser Donald irriterer jeg meg over Dolly, syns Donald skulle skutt henne på flekken. Skjønner ikke hvorfor de gidder å lage folk så idiotiske i tegneserier. Mikke og Donald selv er så klart de to beste figurene i serien. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Leste Donald før, men kom til et punkt der det ikke var morsomt lengre. Jeg hater Dolly, forresten. Makan til skjøge skal man lete lenge etter.. Har også irritert meg over henne! Blæh! ÅJa! Dolly is a slut Langbein er den tøffeste... Enig, hver gang jeg leser Donald irriterer jeg meg over Dolly, syns Donald skulle skutt henne på flekken. Skjønner ikke hvorfor de gidder å lage folk så idiotiske i tegneserier. Mikke og Donald selv er så klart de to beste figurene i serien. Godeste Onkel Skrue er og litt som Dolly, blir faktisk noen ganger irritert når eg les korleis Donald blir behandla Han har ei god sak viss han ein gong skulle finne på å saksøke Skrue(og Dolly)!(Paybacktime ) Endret 21. november 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg slutta og lese det når jeg var 12-13år, likte ikke lenger fortellingene ol. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 SLutta å abbonere på det når eg begynnte å abbonere på Pondus Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Var ivrig Donald- fan fram til om lag år 2000 trur eg. Slutta å kjøpa blader i 97 vel , men holdt fram med pockets til 2000, da orka eg ikkje meir. Vart lei heile greio. Men da hadde eg opparbeid meg ein fin serie. Mangla vel ein 6-7 bøker for å ha alle donald pocketane. Og da snakke vi 1. utgåve av nr. 1 osv. Ikkje slike oppigjen trykte opplag, men heilt orginale. Liten digresjon: Når eg sku på kinopremieren til Atter en konge, trudde eg att eg hadde gøymt billetten inni eit donald pocket, og leita gjennom om lag 300 pockets, før eg fann ut etter 4-5 timar kor den låg, overhode ikkje blant donald pocketane! gale... Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Don Rosa, Marco Rota, Barks og Wiliam Von Horn er nevnt her. Men hva med Daan Jippes (eller hvordan det nå staves)? Han lager også fete historier. Klarer meg ikke uten Donald ved frokostbordet nei. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Don Rosa sine historiar er jo klart best! Morsome små tegningar inni rutene++. Veit ikkje heilt kva det er som gjer Don Rosa sine historiear så bra, men eg synast alltid dei er dei beste Lenke til kommentar
morra Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har lest Donald siden jeg lærte å lese. Lærte det i femårsalderen og leser ennå (14 år). Don Rosa og Carl Barks er favorittene Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Leser det på do Leste det mye før, men har dabbet en del av Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 jeg leser donald. hver uke Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Leser det på do Leste det mye før, men har dabbet en del av Det er der det er best å lese Donald, ingen tvil om det Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Moren min abo. på Donald så jeg leser det hver uke, det er den eneste tegneserien jeg pleier å lese. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nei. Ekte menn leser Pondus. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Abbonerte på Donald for 4 år siden, men nå er det Pondus Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Leste Donald veldig masse før, men nå gjør jeg det nesten ikke i det heletatt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Leser Donald når jeg spiser.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) For meg er Donald nå et blad man bare leser på do.. Leste mye før men historiene ble mer og mer oppskrytt. Fetter Anton, Dolly og Skrue gjør meg kvalm Endret 20. desember 2004 av |/|etallica Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 For meg har Donald Duck & CO blitt et rent do-blad - jeg leser det nesten ikke til andre tider. Mange av historiene er oppskrytte og inkonsistente, for ikke å snakke om at karakterene til tider er svært overflatiske. Men, når Carl Barks, Marco Rota eller Don Rosa er forfatteren, leser jeg gjerne historien. Disse tre kan virkelig sakene sine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå