Gå til innhold

leser du Donald?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser ikke donald så ofte lenger da jeg synes at jeg har lest deriene før, det som er faktum er at det i donald ofte blir brukt historier som har vært i blad før, men det er jo en fantastisk tegneserie da... har ganske mange donald blad jeg og mange fra 1990 og frem til i dag + en hel haug fra rundt 50 tallet og ut 70....:p

Lenke til kommentar

Leste mer Donald før. Nå da Rosa knapt har en historie i bladene i året blir det så mange nummer jeg kjøper (med mindre jeg legger merke til en Rota eller Barks historie).

Ellers kjøper jeg fortsatt pocket. Historiene er som oftest mye bedre der, og tegnere og manusforfattere får tydelig mer spillerom der. Og så bare elsker jeg historiene som flemming andersen tegner. Han er en mester på å få meg til å le. Han er ikke like detaljert som Rosa og skriver ikke manus selv, men han får den dølleste historie til å bli brilliant med sine absurde tegninger og timing. Han er uten tvil den beste tegneren av Donald per dags dato som produserer et jevnt antall historier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Jeg abonnerer på Donald.. :p

Klassikerne av Don Rosa og Carl Barks er favoritthistoriene. Når du leser Donald så blir du liksom en del av "familien", du kjenner de så godt. Snakker vi avhengighet? :p

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar

Jeg leser fortsatt, leser gamle utgaver av det :)

Men kjøper ikke lengre, er nok med de 200 bladene jeg har ( Hehe, vet ikke akkurat hvor mange jeg har, flere mindre enn 200.. hvem vet? )

Bare å lese gamle blader, så blir de nye igjen før du har lest igjennom de andre bladene :)

Lenke til kommentar
Jeg leser fortsatt, leser gamle utgaver av det :)

Men kjøper ikke lengre, er nok med de 200 bladene jeg har ( Hehe, vet ikke akkurat hvor mange jeg har, flere mindre enn 200.. hvem vet? )

Bare å lese gamle blader, så blir de nye igjen før du har lest igjennom de andre bladene :)

8177978[/snapback]

hehe.. jeg trenger bare se på forsiden av bladet, så husker jeg hva som skjer inne i bladet, og om ikke forsida virker, kommer jeg alltid på det i innholdsfortegnelsen

er selvfølgeli arti å lese klassikere igjen, men noen historier er nok å lese noen få ganger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...