Gå til innhold

leser du Donald?

Anbefalte innlegg

er enig med Pug. Carl Barks og Don Rosa er de eneste som har kommet med bra donald. De er veldig dyktige til å tegne og kommer med gode storyer.

Ellers var donald bare bra når jeg var liten. Får være grenser for hvor mange ganger en kan lese samme story med en litt annen innpakning fra den forrige. Det meste av donald er bare for lite orginalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Leste Donald før, men kom til et punkt der det ikke var morsomt lengre. Jeg hater Dolly, forresten. Makan til skjøge skal man lete lenge etter..

Har også irritert meg over henne! Blæh!

3005764[/snapback]

Er irritert over Anton og nevøene jeg! Han har så flaks at du bare har lyst te å grine, og det at Ole, Dole og Doffen kan absolutt ALT de kommer over (helikopter, båt, kran osv) er bare stygt :nei:

Lenke til kommentar

Abonnerte før. Donald va bra før, men nå er det bare dritt. De gamle mesterne (Barks og Rosa) skrev jo utrolig bra Donald, og jeg har en god del av Barks's samlede verker og neon bøker av Don Rosa. Favoritten er vel Skrue McDuck's Liv og Levnet. fantastisk! Slik Donald fikk en bare før i tiden!

Lenke til kommentar

Leste Donald til august i fjor, men bare fordi at de ikke har Donald blader i New York State. Hjemme venter nesten et aar med blader naar jeg kommer hjem i sommer siden jeg abonerer selv om jeg ikke er hjemme. Haaper jeg fremdeles liker det naar jeg kommer hjem... :blush:

Lenke til kommentar

Seff leser jeg Donald. Blader, pockets, samlebøker; det meste. Dog, innkjøpene sluttet for en del år siden.. men du hvor stort lageret mitt er :!:

Leser Donald bare når jeg spiser, spising er kjedelig. Når jeg har lest det første jeg finner fram av Donald så jobber jeg meg fram til alt er gjennomlest, så er det bare å ta en encore :wee: Merkelig hvor mange ganger en kan lese de samme Donaldhistoriene om og om igjen, enda mer merkelig er det at de bare blir bedre og bedre gjennom årene. Bortsett fra de historiene man skal "lære noe" av :nei:

Lenke til kommentar

Har vel rundt 2000 Donald-blader i esker som jeg rullerer på å lese når jeg er hjemme hos gamlingene. Leser vel 2 blad om dagen når jeg er hjemme. :)

Må også få sagt at Don Rosa er den ubestridte mesteren innen tegning av Andeby-karakterene og Carl Barks er best på historieskriving.

Favoritthistorien min er på 1 side og skrevet og tegnet av Carl Barks. Handler om Skrue som sitter på en benk og mater ekorn. Når posen er tom bøyer han seg bak benken og treet og tar opp en ny pose med nøtter (nøttene har falt gjennom treet og opp i posen han har der) og begynner å mate på nytt. Viser så genialt bra hvor grisk, men barmhjertig gamle Skrue er. Ikke minst hvor lur han er, som både gleder og lurer ekornet.

Vet ikke hvor jeg hadde vært i dag uten å hatt Donald og vennene hans som venner siden jeg var 4-5. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...