akan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 er enig med Pug. Carl Barks og Don Rosa er de eneste som har kommet med bra donald. De er veldig dyktige til å tegne og kommer med gode storyer. Ellers var donald bare bra når jeg var liten. Får være grenser for hvor mange ganger en kan lese samme story med en litt annen innpakning fra den forrige. Det meste av donald er bare for lite orginalt. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg leser donald. veldig gøy, ser jeg et donald blad, leser jeg det. Genial serie Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nei, slutta med det for 4 år siden. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 selvfølgelig leser jeg donald! Lenke til kommentar
Namek Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Leser faktisk donald innnimellom før jeg legger meg.. Abonomerte(skriveleif) på det da jeg var liten så det ligger gamle donald blader i hele huset.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Leste Donald før, men kom til et punkt der det ikke var morsomt lengre. Jeg hater Dolly, forresten. Makan til skjøge skal man lete lenge etter.. Har også irritert meg over henne! Blæh! 3005764[/snapback] Er irritert over Anton og nevøene jeg! Han har så flaks at du bare har lyst te å grine, og det at Ole, Dole og Doffen kan absolutt ALT de kommer over (helikopter, båt, kran osv) er bare stygt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Når man har komt til det punktet hvor man blir irritert over noe i en fantastisk tegneserie som Donald, er det et tegn på at man kanskje begynner å bli litt for voksen eller noe. Uansett så er det et dårlig tegn Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg abbonerer på Donald og leser det hver uke, i mine øyne den beste tegneserien som finnes. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har nesten alle bladene helt fra det første, pent inne i permer Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Leste donald hver dag helt til en alder av 13-14 år, etter det sluttet jeg. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Donald er jo konge... Leser det endel. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Abonnerte før. Donald va bra før, men nå er det bare dritt. De gamle mesterne (Barks og Rosa) skrev jo utrolig bra Donald, og jeg har en god del av Barks's samlede verker og neon bøker av Don Rosa. Favoritten er vel Skrue McDuck's Liv og Levnet. fantastisk! Slik Donald fikk en bare før i tiden! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja, jeg leser Donald. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Leste Donald til august i fjor, men bare fordi at de ikke har Donald blader i New York State. Hjemme venter nesten et aar med blader naar jeg kommer hjem i sommer siden jeg abonerer selv om jeg ikke er hjemme. Haaper jeg fremdeles liker det naar jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Seff leser jeg Donald. Blader, pockets, samlebøker; det meste. Dog, innkjøpene sluttet for en del år siden.. men du hvor stort lageret mitt er :!: Leser Donald bare når jeg spiser, spising er kjedelig. Når jeg har lest det første jeg finner fram av Donald så jobber jeg meg fram til alt er gjennomlest, så er det bare å ta en encore Merkelig hvor mange ganger en kan lese de samme Donaldhistoriene om og om igjen, enda mer merkelig er det at de bare blir bedre og bedre gjennom årene. Bortsett fra de historiene man skal "lære noe" av Lenke til kommentar
April Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Leste Donald sist for mange år siden. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Har lest Donald hver uke i 23 år nå, og jeg har ingen planer om å slutte med det første Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det er morsomt å se at så mange leser donald! Leser skjoff jeg og! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har vel rundt 2000 Donald-blader i esker som jeg rullerer på å lese når jeg er hjemme hos gamlingene. Leser vel 2 blad om dagen når jeg er hjemme. Må også få sagt at Don Rosa er den ubestridte mesteren innen tegning av Andeby-karakterene og Carl Barks er best på historieskriving. Favoritthistorien min er på 1 side og skrevet og tegnet av Carl Barks. Handler om Skrue som sitter på en benk og mater ekorn. Når posen er tom bøyer han seg bak benken og treet og tar opp en ny pose med nøtter (nøttene har falt gjennom treet og opp i posen han har der) og begynner å mate på nytt. Viser så genialt bra hvor grisk, men barmhjertig gamle Skrue er. Ikke minst hvor lur han er, som både gleder og lurer ekornet. Vet ikke hvor jeg hadde vært i dag uten å hatt Donald og vennene hans som venner siden jeg var 4-5. Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Elsker de krimgåtene som er i donald:P Når jeg var liten var jeg så stolt fordi jeg alltid greide dem, trodde jeg var et geni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå