Kanetheheatsink Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Carl Barks FTW! (Barks klassiker er best!) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har jeg misforstått noe, eller er Carl Barks død? Kan sverge på at jeg leste det en gang Carl Barks døde 25. august 2000. Han ble 99 år gammel (født 27. mars 1901). Har heldigvis komplett The Carl Barks Library (Another Rainbow Publishing 1983) selv. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 abonnerer og er 16 år Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 I dag fikk jeg et aldeles tullete tilbud. Siden jeg blir 19 år om 11 dager, mente farmor at det var på tide at jeg sluttet med Donald. Hun var villig til å gi meg pengene som abonnementet koster, hvert år. Hvis jeg gir opp Donald. "Hva i all verden er dette for noe tøys?" svarte jeg. Makan! Velge bort Donald for å penger? Ikke faen! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Don Rosa - Hans første suksess Den er om Petter Smarts første vellykkede oppfinnelse... Flere av de artige detaljene til Don Rosa, sånn som at de fyller igjen en hule med stein og betong, og oppi hullet ligger en av lastebilene Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Mye moro man finner når men sitter og leser Donald Mange geniale navn.. Feriested ved navn "Costa Penga" nr. 27, 2002 første gang i nr. 25, 1981 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 http://www.duckburg.dk/index.shtml se på D.U.C.K index og Hidden Mickey index drit bra Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Dritrått! Bra med den hvor Mikke var flatklemt uner elefantfoten... Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Donald er koslig Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg leste veldig mye Donald før, men nå har jeg blitt litt lei...leser mest Tommy og tigern, Larsons gale verden osv. Jeg har ca. 130 Donald Pocketer og hundrehvis av blader Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg abbonerte på Donald før, når jeg gikk i barne og ungdomskolen. Men så kuttet moren min abonnementet av en eller annen grunn. Så etter det har jeg ikke lest mye Donald. Men var veldig glad i å lese de bladene. Alle de jeg hadde etter abbonementstiden leste jeg flere ganger. Når jeg er i butikker nå om dagen og ser donaldbladene ved kassa, så blir jeg fristet til å kjøpe. Men av en eller annen grunn så gjør jeg ikke det. Jeg må nesten gjøre det nå som jeg har begynt å jobbe. Så fort jeg får lønn skal jeg sjekke ut Donald, er altfor lenge siden sist. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Lærte å lese med Donald skjønner ikke folk som aldri har lest donald eller ikke liker det.. blir ikke så mye donald no lengre då, men men.. Lenke til kommentar
The zero Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg leser donald hver eneste uke! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg leser Donald støtt, og er meget stolt av det! Har til og med autografen til Don Rosa Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 jeg har nettop skaffet meg Don Rosas første bok i "Hall of Fame" serien der de første historiene hans er med, inkludert komentater fra Don Rosa for hver historie Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Den har jeg òg, har vel lest gjennom den 20 ganger, eller noe.... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Den har jeg òg, har vel lest gjennom den 20 ganger, eller noe.... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Dobbelpost-faen... Endret 15. november 2005 av Koffert Lenke til kommentar
snqd Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har Donald og Hall Of Fame abonement. Liker når det er med plakater og carl barks/don rosa historier Donald ruler, så det så! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Skjønner ikke hvorfor så mange er så ville etter Donald... Det er jo greit nok når man skal lære seg å lese, og få litt lesetrening osv, når man er liten men... Det er jo et blad om en and, som ikke har på seg bukser. Greit nok, Carl Barks og Don Rosa har en del ok historier, men det meste annet er jo bare dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå