Gå til innhold

leser du Donald?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg misforstått noe, eller er Carl Barks død? Kan sverge på at jeg leste det en gang :hmm:

Carl Barks døde 25. august 2000. Han ble 99 år gammel (født 27. mars 1901).

Har heldigvis komplett The Carl Barks Library (Another Rainbow Publishing 1983) selv. :thumbup:

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg et aldeles tullete tilbud.

Siden jeg blir 19 år om 11 dager, mente farmor at det var på tide at jeg sluttet med Donald.

Hun var villig til å gi meg pengene som abonnementet koster, hvert år.

Hvis jeg gir opp Donald.

"Hva i all verden er dette for noe tøys?" svarte jeg.

Makan!

Velge bort Donald for å penger?

Ikke faen! :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg abbonerte på Donald før, når jeg gikk i barne og ungdomskolen. Men så kuttet moren min abonnementet av en eller annen grunn. Så etter det har jeg ikke lest mye Donald. Men var veldig glad i å lese de bladene. Alle de jeg hadde etter abbonementstiden leste jeg flere ganger.

Når jeg er i butikker nå om dagen og ser donaldbladene ved kassa, så blir jeg fristet til å kjøpe. Men av en eller annen grunn så gjør jeg ikke det. Jeg må nesten gjøre det nå som jeg har begynt å jobbe. Så fort jeg får lønn skal jeg sjekke ut Donald, er altfor lenge siden sist.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Skjønner ikke hvorfor så mange er så ville etter Donald... :huh: Det er jo greit nok når man skal lære seg å lese, og få litt lesetrening osv, når man er liten men...

Det er jo et blad om en and, som ikke har på seg bukser. Greit nok, Carl Barks og Don Rosa har en del ok historier, men det meste annet er jo bare dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...