dmx Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hei! jeg lurte på om dere leser "Donald" jeg liker å lese det! kjøper det med en gang det kommer ut nytt blad.. så.. leser dere Donald? liker du det? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nei og har aldri lest det. Har alltid vært forbi det stadiet, når kompisene mine leste Donald som små satt jeg med min 286 og lærte meg alt mulig rart. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Var flittig Donald-leser som ung. Har alle bladene fra nr. 9 1993 til nr 52 1997. Nesten fem hele årganger satt inn i Donald-permer. Blir ikke så mye Donald-lesing lenger, men litt blir det. Må jo holde meg oppdatert! En genial tegneserie spør du meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Leste Donald som fy før, men ble lei... Syns historiene ble så dumme liksom. Eller kanskje jeg bare ble for voksen? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kjøper Donald liksom en gang i måneden... Leser det heller bare når jeg er hos venner som abonerer på det, for da slipper jeg å betale for det Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Leste Donald før, men kom til et punkt der det ikke var morsomt lengre. Jeg hater Dolly, forresten. Makan til skjøge skal man lete lenge etter.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Leste Donald som fy før, men ble lei... Syns historiene ble så dumme liksom. Eller kanskje jeg bare ble for voksen? For voksen for Donald, kødder du Må ha Donald når jeg spiser frokost... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Leste Donald før, men kom til et punkt der det ikke var morsomt lengre. Jeg hater Dolly, forresten. Makan til skjøge skal man lete lenge etter.. Har også irritert meg over henne! Blæh! Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja, seff leser jeg Donald. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Flyttes til "Bøker" kategorien pga denne er feilpostet. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Nei, jeg kjøpte det før, men etter to års pondus-abonnement fant jeg ut at jeg ikke trenger kjøpe noen andre faste tegnesierer enn Pondus. edit: sier meg enig i posteren under; i at Don Rosa er den beste som lever i dag. Ellers er Dan Jippess, og Marco Rota flinke. Dette ble forresten min post 2000 Endret 24. oktober 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg leser Donald når Don Rosa har skrevet (og tegnet) historien. Han er knakende flink. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Leser donald pocket. Donald har jeg lest hele livet, men jeg begynte å lese pocket for 3 år siden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 leser donald pocket jeg også, min bror har gjort det hele liver sitt, han er nå 35. så da arver jeg alle pocketene hans, har vel fra årgang 73-nå. er vel ca. 300 pocketer tror jeg. liker pocketer fordi de tar litt frihet, og lager morsomme lange historier, mange av historiene er veldg tolkin inspirert Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 selfølgelig leser jeg donald... Det er jo skam rått.... håper dere alle gjør det. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg gjorde det.. har noen pocket bøker stående i hyllen. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg leser Donald når Don Rosa har skrevet (og tegnet) historien. Han er knakende flink. Der har du det. Elsker detaljene han tar med! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hei! jeg lurte på om dere leser "Donald" jeg liker å lese det!kjøper det med en gang det kommer ut nytt blad.. så.. leser dere Donald? liker du det? Selvfølgelig Don Rosa, den beste Donald-tegneren ever, lager helt geniale tegninger + historier Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Donald er fantastisk, elsker å lese det. Men jeg kjøper nesten ikke blader lenger, så det blir helst når jeg er på besøk hos venner. Har forresten en kompis som eier det aller første nummeret (ja, original). Han har omtrent alt som er utgitt Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg leser Donald når Don Rosa har skrevet (og tegnet) historien. Han er knakende flink. Faren min var sjef for Egmont før, så har vokst med Donald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå