painkiller23 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei! Lurte på om noen har peiling på hvordan man deler opp avi filer (og andre filer) F.eks Har en Video Clip på 1Gb: Hvordan få delt opp denne i to mindre filer slik at jeg får brent disse på vanlige cd'er??? Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Min favoritt til slike jobber heter VirtualDub, søk og du skal finne Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du kan bruke noe så enkelt som Movie maker 1 / 2.... Du åpner filen der og lagrer den.. når du lagrer får du spørsmål om hvor stor plass den kan ta... Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg synes virtual dub er best til den jobben. Du bare følger denne oppskrivta : Bruk VirtualDub: 1.åpne filmen du har laget. 2. sett Video til direct stream copy, det samme med audio. 3. sett pekeren nederst på skjermen til starten på filmen, trykk så på HOME (på tastaturet) 4.Flytt så pekeren utover i filmen tiden vises, når du har funnet ut hvor du vil dele den trykk så på END, deretter trykker du på F7 for å lagre den første delen. 5. Når første delen er lagret, trykker du på HOME da flytter startpunktet seg til dit du trykket på END. 6. Flytt så pekeren til slutten (starten på rulletekst) trykk så på END igjen. 7. Trykk F7 for å lagre siste del. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) easy video splitter, men koster Endret 24. oktober 2004 av Fur Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvor vanskelig kan det være liksom ? Movie maker følger med Windows (xp, nt) :!: Lenke til kommentar
painkiller23 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Takk for svar! Får prøve å se hva jeg finner! Har ikke movie maker jeg ihvertfall! Win Xp pro! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Movie Maker 2 Burde funke veldig fint det. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 http://virtualdub.sf.net wmm2 lagrer vel i de forferdelig ekle drittformatene til windows media Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er Easy Video Splitter mot betaling? Eg bruker Easy Video Joiner, og har aldri sett noko til det, er forøvrig eit fantastisk enkelt og brukande program. Einaste formålet er å splitte\joine. Lenke til kommentar
Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja, det er jo mange muligheter da. Her er de jeg kommer på nå: AVI splitter, Virual DUB, AVI MPEG cutter, DVDCutter, avisplit classic, split it, SID Video Cutter & Splitter, Magic AVI splitter, EZVideo Splicer og der kom jeg ikke på flere i slenger, men jeg har helt sikkert glemt noen. Da er det bare å velge å vrake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå