LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Altså - hvem bryr seg om 2pac?Jeg kunne ikke brydd meg mindre om 2pac. Hvor vidt 2pac er død eller ikke spiller skremmende liten rolle. Det nærmeste jeg kommer et forhold med 2pac er når jeg så obdukjsonsbildene av han på et eller annet perverst dødsforum - og t.o.m det var uinteressant. Jeg har faktisk mer interesse og medfølelse med min egen avføring når jeg skal dra ned på do - herregud, stakkars kabel - skal jeg? skal jeg ikke? Ja det blir alltid til at jeg drar ned - men fanken klappe - stakkars kabel. La 2pac være død - han var ubrukelig ghetto-gangster - og døde som er ubrukelig ghetto-gangster. Vil bli husket som en ubrukelig ghetto-gangster. Som kunne synge - men fortsatt ubrukelig ghetto-gangster. Vi kan jo copy/paste noen "vise" ord fra vår kjære venn: "Rest in peace to all the motherfuckas that passed too early All the young motherfuckas that was took in they prime Real motherfuckin Gz, this one is for you Yo Stretch, Biggie" Tosk ... skikkelig velutviklet vokabular også. My hero ... sånn da er jeg ferdig med den utblåsninga! Ytringsfrihet er en fin ting - aaaah I love Norway :!: Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) fordi han er dø? :!: de ser opp til ham fordi han er VERDENS BESTE RAPPER! når han snakka satt alle og hørte på ham. han hjalp "svarte" folk. derfor ser de opp til han. og 2pac suger ikke! alle de som jeg kjenner som hører på rap liker ham.. Han var en skikkelig middelmådig rapper med middelmådige tekster. Alle som jeg kjenner som har god peiling på rap synes han sugde mannelem. Jeg pleide høre mye på rap før og jeg har _aldri_ likt en sang av 2pac. Han er en av de som plutselig ble så forbanna berømt bare fordi han døde. edit: Må forøvrig melde meg på klubben av de som er enig med SkyMarshall... Endret 25. oktober 2004 av SBS Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 :!: haha - jeg visste jeg ikke var alene om den ytringen der. Fint det da - begynte å bli redd for at jeg skulle bli lynsja. Velkommen i klubben! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) *brekke den hevede nesen* Anyways: Litt rart at 2pac ble så populær etter at han ble drept mens biggie (som eg mener er en av de virkelige gode rappere) ikke ble noe glorifisert slik 2par er. Endret 25. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
dmx Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 fordi han er dø? :!: de ser opp til ham fordi han er VERDENS BESTE RAPPER! når han snakka satt alle og hørte på ham. han hjalp "svarte" folk. derfor ser de opp til han. og 2pac suger ikke! alle de som jeg kjenner som hører på rap liker ham.. Han var en skikkelig middelmådig rapper med middelmådige tekster. Alle som jeg kjenner som har god peiling på rap synes han sugde mannelem. Jeg pleide høre mye på rap før og jeg har _aldri_ likt en sang av 2pac. Han er en av de som plutselig ble så forbanna berømt bare fordi han døde. edit: Må forøvrig melde meg på klubben av de som er enig med SkyMarshall... eh..? du har aldri likt en sang av 2pac!? alle sangene er bra! og han ble ikke berømt fordi han "døde"! haha og de som du kjenner liker de Jay Z og Ja Rule kanskje? :!: Lenke til kommentar
dmx Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 *brekke den hevede nesen* Anyways: Litt rart at 2pac ble så populær etter at han ble drept mens biggie (som eg mener er en av de virkelige gode rappere) ikke ble noe glorifisert slik 2par er. ja B.I.G er ganske bare men jeg syns han har litt rar måtte å rappe på.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) haha og de som du kjenner liker de Jay Z og Ja Rule kanskje? :!: Nei... Blackalicious, Talib Kweli, Dead Prez, Dizzie Rascal, Big L, KRS One, Loop Troop, Brother Ali og mange flere... Litt vanskelig for meg å vite så mye mer siden jeg ikke hører på rap lenger edit: Det betyr at de hører på en del som er litt mer underground og som jeg derfor ikke har hørt om. Endret 25. oktober 2004 av SBS Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Litt rart at 2pac ble så populær etter at han ble drept mens biggie (som eg mener er en av de virkelige gode rappere) ikke ble noe glorifisert slik 2par er. En viss homoerotisk appell skader ikke Endret 25. oktober 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) så en lang doku om dette på discovery her om dagen og de prata med flere bl.a en politimann og tidligere livvakta til 2pac og de var sikre på at Suge Knight hadde ordna med drapet på biggie for at folk skulle tro det var et oppgjør mellom folka til biggie og folka til 2pac...det var også jævlig mye fishy greier omkring drapet dems... FBI overvåka bl.a. Biggie men alikevel hadde de ikkenoe info om drapstidsupunktet osv.. Endret 25. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Drept er drept.....Selv tror jeg han drepte seg selv. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 fordi han er dø? :!: de ser opp til ham fordi han er VERDENS BESTE RAPPER! når han snakka satt alle og hørte på ham. han hjalp "svarte" folk. derfor ser de opp til han. og 2pac suger ikke! alle de som jeg kjenner som hører på rap liker ham.. Han var en skikkelig middelmådig rapper med middelmådige tekster. Alle som jeg kjenner som har god peiling på rap synes han sugde mannelem. Jeg pleide høre mye på rap før og jeg har _aldri_ likt en sang av 2pac. Han er en av de som plutselig ble så forbanna berømt bare fordi han døde. edit: Må forøvrig melde meg på klubben av de som er enig med SkyMarshall... eh..? du har aldri likt en sang av 2pac!? alle sangene er bra! og han ble ikke berømt fordi han "døde"! haha og de som du kjenner liker de Jay Z og Ja Rule kanskje? :!: Alle er bra? Du idealiserer han.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 : Litt rart at 2pac ble så populær etter at han ble drept mens biggie (som eg mener er en av de virkelige gode rappere) ikke ble noe glorifisert slik 2par er. Biggie er... sorry, var feit. Feite folk selger ikke. dmx: Jay-Z er forresten en mye bedre rapper/producer enn det tupac noensinne var eller kommer til å ... forresten, VAR. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hører ikke mye på rap, men har iallefall ikke sansen for Biggie. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Biggie solgte MYE da han levde. Så har man avdøde BIG pun som var konge rapper og som døde av fedme faktisk. Nå har man Fat joe som er ganske pop. Anyways umulig at 2pac kunne skutt seg selv. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan nesten begynne å diskutere hva som hendte med Kurt Cobain, men vi finner ikke ut noe mer enn hva vi tror uansett. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Apropos Cobain. Selvmords-brevet Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 han tok seg virkelig tid til det ser jeg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja ... *gjesp* Lenke til kommentar
dmx Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 : Litt rart at 2pac ble så populær etter at han ble drept mens biggie (som eg mener er en av de virkelige gode rappere) ikke ble noe glorifisert slik 2par er. Biggie er... sorry, var feit. Feite folk selger ikke. dmx: Jay-Z er forresten en mye bedre rapper/producer enn det tupac noensinne var eller kommer til å ... forresten, VAR. det er ingen som bryr seg hvor fait han var.. ta feks. Big Pun han var jo feit og folk elsket ham bare.. og jay z er ikke bedre "bedre rapper/producer" enn 2pac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå