dmx Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) hei! suzze stilte et bra spørsmål. han spurte om det var Biggie som drepte 2pac. Tupac Shakur: Thug AngelTupac Shakur: Thug Immortal Biggie and Tupac Var det ikke Biggie som "arangerte" drapet på 2pac? og Zaeria svarte at det var mange teorier rundt der. så la oss diskutere litt om hvem som "drepte" 2pac. hvem er det dere tror? tror dere at 2pac er i livet ennå? Endret 24. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Levde Jesus? Ble han virkelig korsfestet ? Landet vi virkelig på månen ? Hvem drepte Nader Hazhiff? (siste var oppspinn, tenkte på JFK) Ingen som vet, så så langt kommer denne tråden og. Blir masse teorier og påstander også blir den stengt pga det kommer ett metallhue og sier "Bwuh bruh bwuh, dette er ikke musikk!! bwuh brahhhr brar, musikk kun gitar rawr bahr!" /et blikk inni fremtiden Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Levde Jesus? Ble han virkelig korsfestet ? Landet vi virkelig på månen ? Hvem drepte Nader Hazhiff? (siste var oppspinn, tenkte på JFK) Ingen som vet, så så langt kommer denne tråden og. Blir masse teorier og påstander også blir den stengt pga det kommer ett metallhue og sier "Bwuh bruh bwuh, dette er ikke musikk!! bwuh brahhhr brar, musikk kun gitar rawr bahr!" /et blikk inni fremtiden håper ikke det.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Bleurgh! Rap er ikke musikk! Metal!! Yarr! Grawr! *Ahem* Jeg vet ikke så altfor mye om dette, men mange mener det var Suge Knight som bestilte drapet på Tupac og så fikk Biggie skylden for det. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Altså - hvem bryr seg om 2pac? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om 2pac. Hvor vidt 2pac er død eller ikke spiller skremmende liten rolle. Det nærmeste jeg kommer et forhold med 2pac er når jeg så obdukjsonsbildene av han på et eller annet perverst dødsforum - og t.o.m det var uinteressant. Jeg har faktisk mer interesse og medfølelse med min egen avføring når jeg skal dra ned på do - herregud, stakkars kabel - skal jeg? skal jeg ikke? Ja det blir alltid til at jeg drar ned - men fanken klappe - stakkars kabel. La 2pac være død - han var ubrukelig ghetto-gangster - og døde som er ubrukelig ghetto-gangster. Vil bli husket som en ubrukelig ghetto-gangster. Som kunne synge - men fortsatt ubrukelig ghetto-gangster. Vi kan jo copy/paste noen "vise" ord fra vår kjære venn: "Rest in peace to all the motherfuckas that passed too early All the young motherfuckas that was took in they prime Real motherfuckin Gz, this one is for you Yo Stretch, Biggie" Tosk ... skikkelig velutviklet vokabular også. My hero ... sånn da er jeg ferdig med den utblåsninga! Ytringsfrihet er en fin ting - aaaah I love Norway Endret 24. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Altså - hvem bryr seg om 2pac?Jeg kunne ikke brydd meg mindre om 2pac. Hvor vidt 2pac er død eller ikke spiller skremmende liten rolle. Det nærmeste jeg kommer et forhold med 2pac er når jeg så obdukjsonsbildene av han på et eller annet perverst dødsforum - og t.o.m det var uinteressant. Jeg har faktisk mer interesse og medfølelse med min egen avføring når jeg skal dra ned på do - herregud, stakkars kabel - skal jeg? skal jeg ikke? Ja det blir alltid til at jeg drar ned - men fanken klappe - stakkars kabel. La 2pac være død - han var ubrukelig ghetto-gangster - og døde som er ubrukelig ghetto-gangster. Vil bli husket som en ubrukelig ghetto-gangster. Som kunne synge - men fortsatt ubrukelig ghetto-gangster. Vi kan jo copy/paste noen "vise" ord fra vår kjære venn: "Rest in peace to all the motherfuckas that passed too early All the young motherfuckas that was took in they prime Real motherfuckin Gz, this one is for you Yo Stretch, Biggie" Tosk ... skikkelig velutviklet vokabular også. My hero ... sånn da er jeg ferdig med den utblåsninga! Ytringsfrihet er en fin ting - aaaah I love Norway Ytringsfrihet er én ting, men vis litt respekt for de døde. Ontopic: Du kan lese hva som skjedde den kvelden her. Her påstår de at det var medlemmer fra den rivaliserende gjengen som stod bak drapet. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Altså - hvem bryr seg om 2pac?Jeg kunne ikke brydd meg mindre om 2pac. Hvor vidt 2pac er død eller ikke spiller skremmende liten rolle. Det nærmeste jeg kommer et forhold med 2pac er når jeg så obdukjsonsbildene av han på et eller annet perverst dødsforum - og t.o.m det var uinteressant. Jeg har faktisk mer interesse og medfølelse med min egen avføring når jeg skal dra ned på do - herregud, stakkars kabel - skal jeg? skal jeg ikke? Ja det blir alltid til at jeg drar ned - men fanken klappe - stakkars kabel. La 2pac være død - han var ubrukelig ghetto-gangster - og døde som er ubrukelig ghetto-gangster. Vil bli husket som en ubrukelig ghetto-gangster. Som kunne synge - men fortsatt ubrukelig ghetto-gangster. Vi kan jo copy/paste noen "vise" ord fra vår kjære venn: "Rest in peace to all the motherfuckas that passed too early All the young motherfuckas that was took in they prime Real motherfuckin Gz, this one is for you Yo Stretch, Biggie" Tosk ... skikkelig velutviklet vokabular også. My hero ... sånn da er jeg ferdig med den utblåsninga! Ytringsfrihet er en fin ting - aaaah I love Norway - Jeg bryr meg - Noen kan vel være nysjerrige? - Alle obudksjonsbilder er uinterresant - Nei han var ikke "ubrukelig", han lagde musikk mange liker. I dette emnet her er faktisk du ubrukelig, siden du har null respekt for de døde og bare disser 2pac Sorry offtopic, måtte bare få det ut Nei, jeg tror faktisk ikke at Biggie drepte 2pac, det kan ha vært en eller annen missunlig tulling Endret 24. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Altså - hvem bryr seg om 2pac?Jeg kunne ikke brydd meg mindre om 2pac. Hvor vidt 2pac er død eller ikke spiller skremmende liten rolle. Det nærmeste jeg kommer et forhold med 2pac er når jeg så obdukjsonsbildene av han på et eller annet perverst dødsforum - og t.o.m det var uinteressant. Jeg har faktisk mer interesse og medfølelse med min egen avføring når jeg skal dra ned på do - herregud, stakkars kabel - skal jeg? skal jeg ikke? Ja det blir alltid til at jeg drar ned - men fanken klappe - stakkars kabel. La 2pac være død - han var ubrukelig ghetto-gangster - og døde som er ubrukelig ghetto-gangster. Vil bli husket som en ubrukelig ghetto-gangster. Som kunne synge - men fortsatt ubrukelig ghetto-gangster. Vi kan jo copy/paste noen "vise" ord fra vår kjære venn: "Rest in peace to all the motherfuckas that passed too early All the young motherfuckas that was took in they prime Real motherfuckin Gz, this one is for you Yo Stretch, Biggie" Tosk ... skikkelig velutviklet vokabular også. My hero ... sånn da er jeg ferdig med den utblåsninga! Ytringsfrihet er en fin ting - aaaah I love Norway wtf? du bryr deg ikke? han var verdens beste rapper! alle rappere ser opp til ham.. men hvis du ikke liker hip hop så bryr du deg sikkert ikke. da er det "Metallica" og sånne folk.. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 2Pac og Kurt Cobain er agenter for CIA, de jakter på Bin Laden. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) 2Pac og Kurt Cobain er agenter for CIA, de jakter på Bin Laden. Gjør de? Endret 24. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 2Pac og Kurt Cobain er agenter for CIA, de jakter på Bin Laden. hele dagen.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Altså - hvem bryr seg om 2pac?Jeg kunne ikke brydd meg mindre om 2pac. Hvor vidt 2pac er død eller ikke spiller skremmende liten rolle. Det nærmeste jeg kommer et forhold med 2pac er når jeg så obdukjsonsbildene av han på et eller annet perverst dødsforum - og t.o.m det var uinteressant. Jeg har faktisk mer interesse og medfølelse med min egen avføring når jeg skal dra ned på do - herregud, stakkars kabel - skal jeg? skal jeg ikke? Ja det blir alltid til at jeg drar ned - men fanken klappe - stakkars kabel. La 2pac være død - han var ubrukelig ghetto-gangster - og døde som er ubrukelig ghetto-gangster. Vil bli husket som en ubrukelig ghetto-gangster. Som kunne synge - men fortsatt ubrukelig ghetto-gangster. Vi kan jo copy/paste noen "vise" ord fra vår kjære venn: "Rest in peace to all the motherfuckas that passed too early All the young motherfuckas that was took in they prime Real motherfuckin Gz, this one is for you Yo Stretch, Biggie" Tosk ... skikkelig velutviklet vokabular også. My hero ... sånn da er jeg ferdig med den utblåsninga! Ytringsfrihet er en fin ting - aaaah I love Norway wtf? du bryr deg ikke? han var verdens beste rapper! alle rappere ser opp til ham.. men hvis du ikke liker hip hop så bryr du deg sikkert ikke. da er det "Metallica" og sånne folk.. Altså, de ser opp til han fordi han er død. Jeg liker rap jeg ... men personelig så suger 2Pac! Endret 24. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Altså - hvem bryr seg om 2pac?Jeg kunne ikke brydd meg mindre om 2pac. Hvor vidt 2pac er død eller ikke spiller skremmende liten rolle. Det nærmeste jeg kommer et forhold med 2pac er når jeg så obdukjsonsbildene av han på et eller annet perverst dødsforum - og t.o.m det var uinteressant. Jeg har faktisk mer interesse og medfølelse med min egen avføring når jeg skal dra ned på do - herregud, stakkars kabel - skal jeg? skal jeg ikke? Ja det blir alltid til at jeg drar ned - men fanken klappe - stakkars kabel. La 2pac være død - han var ubrukelig ghetto-gangster - og døde som er ubrukelig ghetto-gangster. Vil bli husket som en ubrukelig ghetto-gangster. Som kunne synge - men fortsatt ubrukelig ghetto-gangster. Vi kan jo copy/paste noen "vise" ord fra vår kjære venn: "Rest in peace to all the motherfuckas that passed too early All the young motherfuckas that was took in they prime Real motherfuckin Gz, this one is for you Yo Stretch, Biggie" Tosk ... skikkelig velutviklet vokabular også. My hero ... sånn da er jeg ferdig med den utblåsninga! Ytringsfrihet er en fin ting - aaaah I love Norway wtf? du bryr deg ikke? han var verdens beste rapper! alle rappere ser opp til ham.. men hvis du ikke liker hip hop så bryr du deg sikkert ikke. da er det "Metallica" og sånne folk.. Altså, de ser opp til han fordi han er død. Jeg liker rap jeg ... men personelig så suger 2Pac! fordi han er dø? :!: de ser opp til ham fordi han er VERDENS BESTE RAPPER! når han snakka satt alle og hørte på ham. han hjalp "svarte" folk. derfor ser de opp til han. og 2pac suger ikke! alle de som jeg kjenner som hører på rap liker ham.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tipper han skjøt seg selv, så han kunne bli kul og vise frem kulehullene sine så han fikk respekt. Desverre var det noe som gikk galt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja for all del. Men han hadde han vært i live hadde sikkert saken vært en annen. Dette er bare å hype et lik - og han var bare en ghetto-kriminell med sitt image. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Bleurgh! Rap er ikke musikk! Metal!! Yarr! Grawr! *Ahem* Jeg vet ikke så altfor mye om dette, men mange mener det var Suge Knight som bestilte drapet på Tupac og så fikk Biggie skylden for det. hvorfor skulle Suge Knight drepe 2pac? han var den som fikk inn mest penger i Death Row Records.. da taper jo bare Suge på d.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det første eg tenkte når eg så denne tråden var *Sikkert en eller flere rap hatende IDIOTER som begynner å slenge med leppen* Anyways det virker som om det er suge knight og lapd som har mye med disse drapene å gjøre. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ja jeg skal forlate denne posten med bøyd nakke nå. overlater den til dere pr0-2pac menneskene. Må hans minne leve evig ... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 *knis* SkyMarshall: Stick it to the man! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 uye bebbeh! *forlate tråd med nesa i været* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå