Gå til innhold

Vokalister som gjør bandet spesielt


Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner hva du mener med Hetfield. Men Metallica har IKKE kunnet hatt en annen vokalist uansett. Sånn er det vel bare.

 

Synes også Paul Mcartney er helt sykt god til å synge!

Kraftig stemme som kan synge lyst, mørkt, følsomt og rocka som faen!!

Er ikke det den ultimate vokalist?

John Lennon tar innersvingen.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg tok litt hardt i; men det kunne vært morsomt å se noe utover mainstreamen, greit å få noen nye impulser. I den ånd vil jeg slå et slag for Diamanda Galás (hun fronter ikke noe band, men la gå), definitivt unik vokal 

 

Jeg står fortsatt for innlegget mitt på side 2. Hør gjerne på lydfila :)

 

Hva med The Sugarcubes? De hadde jo en fantastisk vokalist :p

Lenke til kommentar

Som sagt tok jeg litt hardt i, spesielt med tanke på at jeg fulgte oppfordringen din :_) Likte det også bare så det er sagt, litt samme leia som Jason Molina.

 

Edit: Når vi snakker om Sugarcubes og mp3-samples; jeg postet noen samples av The Arcade Fire (i tråden din faktisk), og den kvinnelige vokalisten har en energi som kan minne om Björk (på en god dag) :] Bare litt synd at hun er mest i bakgrunnen på de samplene. Joanna Newsom (postet en video) har også blitt sammenlignet med Björk (og noe annet rart, men det får være).

Endret av A_N_K
Lenke til kommentar

Hvis ingen har nevnt det, Muse!

 

Edit: Et kjapt søk kunne fortelle at Muse er blitt nevnt to ganger i denne tråden. Skulle kanskje blitt nevnt mer. Han er jo en multikunstner. På DVD'en spiller han både avansert på piano og heftig på gitar, samtidig som han synger for full hals, høyere enn jeg trodde det var fysisk mulig å få til...

Endret av anth
Lenke til kommentar
Skjønner hva du mener med Hetfield. Men Metallica har IKKE kunnet hatt en annen vokalist uansett. Sånn er det vel bare.

 

Synes også Paul Mcartney er helt sykt god til å synge!

Kraftig stemme som kan synge lyst, mørkt, følsomt og rocka som faen!!

Er ikke det den ultimate vokalist?

John Lennon tar innersvingen.

Jojo selvfølgelig tar John Lennon innersvingen, men rent teknisk sett så var faktisk Mcartney bedre enn Lennon på det tekniske plan til å synge.

Men Lennon hadde mer sjarm i vokalen sin enn Mcartney

Og Lennon var kulere!! Herregud for et forbilde!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...