MacManus Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Vokalisten i Crash test dummies. Den stemmen er mektig. Hvis noen ikke har hørt de, få hørt "Crash test dummies - mmm mmm mmm mmm" Merkelig navn men ufattelig bra sang. Tror de fleste har hørt den, de bare vet ikke navnet på den. "crash test dummies - Here I stand before me" er også veldig bra Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bono i U2 er bra. Og hu i Gåte, husker ikke navnet, men det er ei som kan synge! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bono i U2 er bra.Og hu i Gåte, husker ikke navnet, men det er ei som kan synge! Bono er bra, enig med det. Er mange gode vokalister. Freddy Mercury var jo helt genial. Men vokalisten i crash test dummies er å anbefale. Ingen som hadde postet det, merkelig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Vokalisten i In Flames er jo ikke nevnt *riste på hodet* Han er jo hele bandet. Enig i at Anders Friden er en genial vokalist. Men han er ikke hele bandet. Lead gitaristen setter også et preg vil eg si Endret 30. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Virker ikke vokalsiten i the muse svensk? Han er forresten ikke så aller verst, men not my style. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Lemmy og Kurt Cobain... Og angående Robet Plant kunne jeg ikke vært mer uenig, jeg elsker stemmen hans, fint særpreg og evnen til å virkelig kunne slå til på en måte... Hør f.eks på "babe i'm gonna leave you", der synger han han stort sett halvrolig, men innemellom drar han skikkelig til, helt herlig i mine ører! Endret 31. oktober 2004 av T.L Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ingen som har nevnt Joachim "Jokke" Nielsen enda!! Forsåvidt vokalisten i Korn også...verdt å bli nevnt i det minste. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Edward Kowalczyk "Live" Eddie Vedder "Pearl Jam" Cedric Bixler "At the Drive-in" Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Chris Martin - Coldplay Lenke til kommentar
Leon Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Chris Martin - Coldplay Jeg skulle akkurat til å skrike ut det samme... Ellers så har jeg alltid en knapp på Paul Di'Anno (tidlig Iron Maiden) Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Lemmy Lemmy, helt klart ja. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ibrahim Ferrer fo' sho'! Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ian McCulloch- Echo & the bunnymen Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 lemmy er god. dickensen er rå men sebastian bach fra skidrow er jo konge da..... david coverdale er bra , jørn lande...lista er lang Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jonas Bjerre i det danske bandet Mew... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jens Kidman i Meshuggah. Makan til raspete robotvokal har jeg aldri hørt maken til. Klør i halsen bare jeg hører den stemmen... Og så Devin Townsend såklart. Mannen synger faen meg som en gud. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 The Eagles sin og G N' R sin The Eagles sin Hotel California er bare rett og slett en fantastisk sang :love: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Morten Harket, A-HA Prepple Houmb, Dum Dum Boys David Bowie Iggy Pop Peter Gabriel Billy Idol Robert Smith, The Cure Peter Garrett, Midnight Oil Mike Patton, Faith No More Endret 1. november 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Axl Rose i Guns N' Roses. Tarja Turunen i Nightwish. Bono i U2. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Morten Harket, A-HA Indeed. Hvordan kunne jeg glemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå