ulMo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg trenger en ny pc, men har ingen penger, også så jeg på dell.no at man kan opprette en slik dell-konto, hvor man kjøper en pc, og betaler så og så mye pr mnd i 2 eller 3 år. er dette egentlig helt hull i hodet, er kan det være ganske greit? jeg vurderer å gjøre siden jeg blir gal av å sitte på en pc med 1000 mhz og jeg bare MÅ spille diverse spill, pluss at half-life 2 kommer jo snart. takker for alle råd Lenke til kommentar
Laat Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Å kjøpe på avbetaling lønner seg skjelden. Vet ikke hvor høy eller hva slags rente det er hos dell, men det pleier å være svært ugunstig. Mitt tips er å låne penger i banken eller å få utsettelse på innbetaling av et eksisterende lån. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 enig med MrPingu der ja, er lurere å få et lån en plass. om du tar en dell konto tipper jeg at den pc'en du kjøper er betalt ca 3 ganger på tre år. og i tillegg så er det mye å spare på å kjøpe og bygge selv, plus at du får det som du selv vil ha det, og så trenger du ikke ringe dell hver gang det skjer noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå