abcd423417984 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 bet meg i tunga en gang...det høres kanskje ikke så uvanlig ut, men det var en hjørnetann og den gikk nesten helt gjennom. eneste gangen det har rent blod ut av munnen min. ble øyeblikkelig fryktelig kvalm om måtte legge meg ned. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Mmm, er så digg når man tygger på innsiden av kinnet så man kan kjenne og høre det knase... Fikk faktisk lyst å gjøre det nå. *tygge* Lenke til kommentar
Irons Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Mista en plombe i en hjørnetann, så den var skarp rundt kantene. Så satt jeg der å spiste en nystekt baggis, og beit meg i siden av tunga, kjente tenna traff hverandre før jeg reagerte... Blødde som en gris, og hadde en bit av tunga som hang og dingla Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ikke i kjeften, men i tunga. Det gjør jeg ofte når jeg spiser og glaner på tv'n. Vanskelig å gjør 2 ting samtidig! Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Opplevde en ny "bite meg i kjeften"-greie på toget her en dag. Satt å spiste frokost, og knasa plutselig ivei på underleppa. Rant blod som bare det og greier. Fortsatte å treffe på såret under ca hvert måltid en par dager etter dette. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg har bitt meg i tunga. kan jeg få en kjeks nå? har aldri bitt meg selv hardt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå