NothgaliC Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 en jeg kjenner tryna på snowboard mens han hadde tunga ute av munnen. Han bet rett gjennom. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 faen for en genial tråd Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg har en stygg tendens til å bite andre i øret Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg kan provosere fram en krampe på innsida av høyre fot når jeg vil.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Stort sett hver gang jeg er hos tannlegen, tygger jeg på tunga eller noe annet kjøttfylt ( ) inni munnen til jeg begynner å blø. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vondt det, det og munnsår. Irriterende dritt. Når det gjelder krampe i låret fikk jeg det da jeg løp på asfalten for ikke så lenge siden. Gikk rett i bakken. (Men det gikk over fort, da) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har bitt meg et par ganger ja... Er drittvondt! Kjempetråd, BTW... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Biter meg selv i tunga og i kjakene nesten konstant, har arr på tunga etter akkurat det forresten Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jepp, spesiellt når du klarer å bite deg i sidekjøttet på kinnet...DET er utrolig vondt! Dette er et stort problem for meg også. Biter meg selv om og om igjen på samme stedet flere ganger. Det blir en hevelse/åpent sår (munnskål kaller jeg det) så det er lettere å bite seg igjen. Kan ha flere munnskål i mange uker før de blir borte. Og når de forige er borte, biter jeg meg selvfølgelig på nytt... HATER det Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Joda, vondt å bite seg i kjeften. Spesielt lett er det etter du har vært hos tannlegen og fått en bedøvelse som har vart i lengste laget. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Biter meg selv i kinnet ofte. `Jeg hører at kjøttet knaser... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Som sagt så beit jeg meg selv oi kjeften. Ikke akkurat godt. Noen adnre som har opplevd det samme? Lol? Hvem har ikke bitt seg i tunga før? Tror nok det er noe de fleste opplever flere ganger årlig. Er forresten gått en stund siden jeg gjorde det sist. Men kan ikke si at det er noe jeg savner, gjør noe inni granskauen vondt Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er ikke noe trivelig nei. Og det stemmer det en fyr her sa, hvis man først tar et jaffs av innsida av kinnet, så blir det utrolig lett å treffe det samme stedet igjen. Da er man i en slags ond sirkel Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 En gang da jeg var liten og spillte et spill på dataen og tygget tyggis beit jeg meg skikkelig hardt i tunga.. Det gjorde vondt det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hvis jeg nå biter meg i kjeften i løpet av dagen er det deres feil Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 jeg har nå gått rundt sida 24/10 uten å gjenta den bitinga. Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Beit meg i tunga for to-tre dager siden, blod, gørr og puss.. Beit meg igjen i går på samme stedet.. (var jo blitt en kraftig hevelse) enda mer blod og gørr. Tygger på det hele tida nå, ser at det er gult, rødt og vondt... vurderer å slutte å tygge på det... men det er jo så morro Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ja, ikke godt det. Men det står verre til med tungen min. Har bitt meg altfor hardt der et par ganger, så den ser helt maltraktert ut. Kan ta bilde senere idag. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Som nevnt tidligere i tråden, det er enda mer ekkelt å få krampe i musklene under haka etter at man har gjespet. Det kjennes nesten ut som om blodårene opp til hodet skal eksplodere. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Husker en gang da jeg var liten og skulle skli ned en slik sklie, gikk seff på trynet i bunn der og beit meg selv gjennom tunga. Når jeg omsider kom til legen var jeg så vill at legen ikke fikk tatt bedøvelse, så legen sydde tunga uten bedøvelse.. Kjenner et lite arr den dag i dag. 15 år seinere el.no Endret 23. november 2004 av mac1334 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå