Gregers Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Som sagt så beit jeg meg selv oi kjeften. Ikke akkurat godt. Noen adnre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ja det er vondt, men ikkje så vondt att du trenger og lage ein post om det... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har bete meg i tunga og det er ikke godt, men det verste var en kamerat av meg som hadde bedøvlese i kjeften og beit seg i tunga til han begynte å blø Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg følte det var nødvendig å skirve litt om denne fryktelige opplevelsa mi. Og håper at andre folk vil ta seg tid til å skrive om lignende episoder. peace out! Gregers Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jepp, spesiellt når du klarer å bite deg i sidekjøttet på kinnet...DET er utrolig vondt! (og selvfølgelig må det lages topic av det! dette er da "søppel" er det ikke? ) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ja uff, det har jeg klart.. Men det som er _verre_ er når jeg glemmer meg, og gjesper for kraftig.. altså åpner kjeften for mye, slik at jeg får krampe i musklenen som er bak haken.. fy faen det er vondt.. Er vel svelge muskelen elns? Noe ala den krampen mange får på baksiden av låret.. Gjør vondt i ca 20-30sek, og går over like fort som det kommer.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ja uff, det har jeg klart.. Men det som er _verre_ er når jeg glemmer meg, og gjesper for kraftig.. altså åpner kjeften for mye, slik at jeg får krampe i musklenen som er bak haken.. fy faen det er vondt.. Er vel svelge muskelen elns? Noe ala den krampen mange får på baksiden av låret.. Gjør vondt i ca 20-30sek, og går over like fort som det kommer.. Å fy faen det der med lår er vondt. Satt på Thunder Coaster på Tusenfryd. Spente meg fast. Null sjangs til å bevege meg. Der slo lårmuskelen til. å herregud. Trodde jeg skulle dø. 2 min med total muskelkrampe. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Men det som er _verre_ er når jeg glemmer meg, og gjesper for kraftig.. altså åpner kjeften for mye, slik at jeg får krampe i musklenen som er bak haken.. fy faen det er vondt.. Det skjer altfor ofte med meg. Edit: AU! Akkurat nå faktisk. Endret 24. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Gjør det iblant når jeg skal spise noe godt. Blir litt overivrig, liksom... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ja uff, det har jeg klart.. Men det som er _verre_ er når jeg glemmer meg, og gjesper for kraftig.. altså åpner kjeften for mye, slik at jeg får krampe i musklenen som er bak haken.. fy faen det er vondt.. Er vel svelge muskelen elns? Noe ala den krampen mange får på baksiden av låret.. Gjør vondt i ca 20-30sek, og går over like fort som det kommer.. Ikke minn meg på det! Skjer sånn cirka ofte, kombinert med krampe i nakken. Argh! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) En venn av meg sparka broren sin i haka sånn at han bet seg i tunga så han måtte på legevakten fordi at det hadde kommet et stort kutt i den eller noe! Endret 24. oktober 2004 av xerminx Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Men det som er _verre_ er når jeg glemmer meg, og gjesper for kraftig.. altså åpner kjeften for mye, slik at jeg får krampe i musklenen som er bak haken.. fy faen det er vondt.. Er vel svelge muskelen elns? Har det rett som det er. Det er elendig! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jepp, spesiellt når du klarer å bite deg i sidekjøttet på kinnet...DET er utrolig vondt! (og selvfølgelig må det lages topic av det! dette er da "søppel" er det ikke? ) enig der merker at jeg har noen sår der Lenke til kommentar
robB Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja jeg har bete meg mange gonger i kjeften. Det gjør sinnsykt vondt! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 bet meg i tungen i går, har enda vondt og til dere som får krampe. tøy ut litt mer Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Ja det er veldi vondt... tunga er verst... spess når du håpper ned ein bakke med tunga ut munnen og moser haka i kneet det er vondt det... kan jo nesten få arr på tunga ... Endret 24. oktober 2004 av Litejk Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg får store munnsår hvis jeg først får et sår i kjeften, for jeg er allergisk mot fluor eller noe, bruker tannkrem uten det hvertfall. så biter jeg meg er det nesten helt sikkert att det blir værre med tida det er ganske kjett Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Hørtes vondt ut. Jeg bare beit meg sånn på innsida av kinnet da jeg spiste pizza igår. Syntes det var ekkelt nok Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har en stygg tendens til å bite andre i kjeften... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 De fleste menneskene over 10 år har sikkert gjort det... Gjennomsnittet i vert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå