tom waits for alice Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvordan fungerer dette i forhold til annen trådløs teknolog for tastatur og mus? Er det noen klare fordeler? Ulemper? Har allerede bluetooth på maskinen (en bærbar). Så i så måte gir ikke et bluetooth basert system noen fordeler for meg. Geir Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den største fordelen er vel at rekkevidden blir lengre. Rent hastighet/ytelsesmessig tror jeg ikke Bluetooth er noe å skryte av. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Takker. Er nok ikke verd prisen for meg. Har egentlig ikke noe imot kabler, det blir så allikevel bare en fra tastaturet og en fra musen, og det kan jeg godt leve med. Geir Lenke til kommentar
H2H Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg har selv Logitech DiNovo som er et Blåtann tastatur... med denne pakken medfølger Loigitech MX900.. legger ikke merke til noe forskjell på dette og det jeg hadde med kabel før... men det varierer sikkert fra person til person... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå