Omnikron Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Aner vi en viss ironisk stemning her inne? Det er alltid ugress på den andre siden Lenke til kommentar
kjakangund Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Ja den butikken har en evne til å få fram "Må ha" følelsen. Utrolig mye skrot du sjelden eller aldri får bruk for, men bare må ha. Jeg var inne og kjøpte en USB til COM-port overgang før helga(Trenger den faktisk). Kjørte meg litt fast i hyllene der inne kan man si. Dama mi lurte på om det var noe galt. Jeg pleier jo ikke være såååå lenge i en butikk. Endret 25. oktober 2004 av kjakangund Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Dama mi lurte på om det var noe galt. Jeg pleier jo ikke være såååå lenge i en butikk. Lol, tog an! Lenke til kommentar
kjakangund Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Greier å kjøre meg fast i hyller med massevis av forskjellige kabler. Kan sikkert være litt vanskelig å skjønne at ledninger kan være så spennende. :!: *Hmmm. Spennende ledning. hmmm, hmmm. MÅ HA!* :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå