fudun Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Clas er min venn, men stort sett kun for verktøy og DIY saker. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg er fornøyd med det stæsjet Claser'n selger. Klagedisken har goså fungert helt fint for meg: Jeg kjøpte feil patroner til blekkskriveren og dro tilbake for å bytte. Jeg leverte bare patronene i klagedisken, så sjekka de at froseglinga ikke var brutt, og så fikk jeg en tilgodelapp som jeg brukte til å betale de riktige blekkpatronene med. Alt gikk raskt og effektivt uten sure miner fra de ansatte. Jeg kan forresten nevne at episoden med blekkpatronene utspant seg på Claser'n i kjøpesenteret "Solsiden" i Trondheim. Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har faktisk vært i "klagedisken" på clas ohlson i Trondheim bare for å benytte meg av 30 dagers angrefristen de har der. Gikk knirkefritt det Og ellers... hm, tror jeg kjøpte en telefonkabel der en gang, om det teller som "datautstyr" (den fungerer forøvrig utmerket) Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har også kjøpt diverse kabler, verktøy og annet smått til dataen. Har fungert bra, og man fikk en tilgodelapp på 100,- som man kunne bruke hvis man handlet varer over 1000,-. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har også kjøpt diverse kabler, verktøy og annet smått til dataen. Har fungert bra, og man fikk en tilgodelapp på 100,- som man kunne bruke hvis man handlet varer over 1000,-. Hæ? Forklar? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Han mente sikkert at han fikk en rabattkupong eller noe lignende Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg er en av de raringene som kjøper PC-hardware i/på en butikk hvor de faktisk spesialiserer seg på slikt. Men Clas er fint til andre ting. Absolutt verd et besøk hvis du trenger noe småplukk og ikke vil betale for mye. Sier det samma Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Største ulempen med Clas er at man alltid ender opp med å kjøpe et par ting ekstra, som man egentlig ikke skulle ha i utgangspunktet, og som man sannsynligvis aldri får bruk for heller... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvorfor mislike trådløst når tråd er fortid? Logitech er verdens fremste produsent av slikt, og de produserer ikke noe annet en hi-end produkter til kunder som vil ha det beste. RF eller BT, du bestemmer, optisk eller laser, du bestemmer! Hvorfor bruke trådløst når jeg allikevel ikke sitter lenger unna enn at jeg kan bruke kabler? Hvorfor sitte med tastatur og mus jeg må bruke batterier på når jeg ikke trenger det? At Logitech kun produserer high-end er direkte feil. De har også masse billig dritt som de prøver å slenge etter forbrukere, akkurat som alle andre hardwareprodusenter. RF, BT, optisk, laser. Samme hva de bruker om man ikke har behov for det. Å betale i dyre dommer for trådløst bare fordi man skal følge "moten" er etter min mening ikke noe annet enn idioti. Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Stort sett fornøyd på Clas, men sier det samme som om Arngren. Bare kjøp løse deler - ikke noe som er satt sammen av flere deler :-) Og ikke engangskamera, kjøpte et før ferien, halvparten av bildene var ødelagte (så ut som filmen hadde vært utsatt for lys, hullene fra kanten på filmen var preget over andre deler av filmen). Grrr... Lenke til kommentar
CDG Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Å snakke stygt om Clas Ohlson er det samme som å gå over bekken etter stein Offtopic: heter det ikke gå over bekken etter vann Ellers vil jeg si at jeg stort sett er fornøyd med det jeg har kjøpt på clas. Men du går jo ikke akkurat dit hvis du skal ha profesjonellt verktøy/utstyr som du skal bruke over lengre tid. Endret 24. oktober 2004 av CDG Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Clas Ohlson ja... vet ikke helt - var der på lørdagen, skulle kjøpe en billig plastikktrakt til å fylle olje med - kjøpte et Dremelsett sånn i forbifarten. Trakta kosta tjue mens Dremelsettet kosta over tusen. Har ikke noe spesielt bruk for det heller. Borra to hull i kjøkkenbordet, testa ut slipegreiene på samma bordet. Kutta ei brusflaske i to. Funker kjempefint, men hva skal jeg med det? Clas Ohlson? Aldri mer! De lurer deg inn for å kjøpe en billig liten dings, og når du kommer ut derfra har du kjøpt en drøss med andre dingser. På kvitteringen min sto det i alle fall 1900 spenn, for jeg måtte jo ha en batterilader også, for ikke snakke om en sånn vekkerklokke som projiserer i taket. Jeg tror betjeningen er trent til å hypnotisere kundene til å kjøpe dingser de ikke har bruk for. Projiseringsklokka var egentlig værst, fy pokker for noe tull. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Selger de ram på clas ohlson ?hmm...hadde heller kjøpt noname ram på komplett hadde det vært meg.. Well, you do that! Clasern selger nemmelig høykvalitets kingston minne. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Clas Ohlson ja... vet ikke helt - var der på lørdagen, skulle kjøpe en billig plastikktrakt til å fylle olje med - kjøpte et Dremelsett sånn i forbifarten. Trakta kosta tjue mens Dremelsettet kosta over tusen. Har ikke noe spesielt bruk for det heller. Borra to hull i kjøkkenbordet, testa ut slipegreiene på samma bordet. Kutta ei brusflaske i to. Funker kjempefint, men hva skal jeg med det? Clas Ohlson? Aldri mer! De lurer deg inn for å kjøpe en billig liten dings, og når du kommer ut derfra har du kjøpt en drøss med andre dingser. På kvitteringen min sto det i alle fall 1900 spenn, for jeg måtte jo ha en batterilader også, for ikke snakke om en sånn vekkerklokke som projiserer i taket. Jeg tror betjeningen er trent til å hypnotisere kundene til å kjøpe dingser de ikke har bruk for. Projiseringsklokka var egentlig værst, fy pokker for noe tull. Hehe.. Skjønnte ikke at mannfolk kunne la seg lure så grundig .. så så jeg brukernavnet ditt. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er fornøyd med det stæsjet Claser'n selger. Klagedisken har goså fungert helt fint for meg: Jeg kjøpte feil patroner til blekkskriveren og dro tilbake for å bytte. Jeg leverte bare patronene i klagedisken, så sjekka de at froseglinga ikke var brutt, og så fikk jeg en tilgodelapp som jeg brukte til å betale de riktige blekkpatronene med. Alt gikk raskt og effektivt uten sure miner fra de ansatte. Jeg kan forresten nevne at episoden med blekkpatronene utspant seg på Claser'n i kjøpesenteret "Solsiden" i Trondheim. Det skulle jo bare mangle at du fikk byttet varen. Tror faktisk det er en lov for det der. Får byttet en pakke salami som er uåpnet på prix også... Lenke til kommentar
Flex Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har kjøpt massevis av stæsj på Clas Ohlson, og aldri hatt noe problem. Er sjelden høykvalitet, men ting funker. Ang. salami: Lurer på om en hadde fått byttet den om en hadde tatt en Cristopher Schau: "Den virker ikke" Toriamos: Det er vel sånn at enkelte trenger å beskyttes mot seg selv. Projiserende vekkerklokke, fytti f... :-) Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg kjøpte en skrutrekker derifra engang, men den får man bare løsnet skruene med, okke strammet.. Men jeg fant den i 50% rabbatt haug da, kan sikkert ha noe med det å gjøre Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Å snakke stygt om Clas Ohlson er det samme som å gå over bekken etter stein Offtopic: heter det ikke gå over bekken etter vann Neida, det er like riktig som, Selg ikke bilen før bjørnen er skutt Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Å snakke stygt om Clas Ohlson er det samme som å gå over bekken etter stein Offtopic: heter det ikke gå over bekken etter vann Neida, det er like riktig som, Selg ikke bilen før bjørnen er skutt Neida, det er like riktig som, Det man ikke kan har man ikke godt av å lære! Uansett clasern er ok, men kjenn hans begrensinger! Endret 25. oktober 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 kjøpt to neolys på "clasern" begge gikk etter et par dager Men alt annet jeg har kjøpt der funker fint ( vifte, kabler etc. ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå