Gå til innhold

Har noen "GOd" erfaring med Clasern?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fornøyd med det stæsjet Claser'n selger. Klagedisken har goså fungert helt fint for meg: Jeg kjøpte feil patroner til blekkskriveren og dro tilbake for å bytte. Jeg leverte bare patronene i klagedisken, så sjekka de at froseglinga ikke var brutt, og så fikk jeg en tilgodelapp som jeg brukte til å betale de riktige blekkpatronene med. Alt gikk raskt og effektivt uten sure miner fra de ansatte. Jeg kan forresten nevne at episoden med blekkpatronene utspant seg på Claser'n i kjøpesenteret "Solsiden" i Trondheim.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk vært i "klagedisken" på clas ohlson i Trondheim bare for å benytte meg av 30 dagers angrefristen de har der. Gikk knirkefritt det :)

Og ellers... hm, tror jeg kjøpte en telefonkabel der en gang, om det teller som "datautstyr" :p (den fungerer forøvrig utmerket)

Lenke til kommentar
Hvorfor mislike trådløst når tråd er fortid?

Logitech er verdens fremste produsent av slikt, og de produserer ikke noe annet en hi-end produkter til kunder som vil ha det beste.

RF eller BT, du bestemmer, optisk eller laser, du bestemmer!

Hvorfor bruke trådløst når jeg allikevel ikke sitter lenger unna enn at jeg kan bruke kabler? Hvorfor sitte med tastatur og mus jeg må bruke batterier på når jeg ikke trenger det?

At Logitech kun produserer high-end er direkte feil. De har også masse billig dritt som de prøver å slenge etter forbrukere, akkurat som alle andre hardwareprodusenter.

RF, BT, optisk, laser. Samme hva de bruker om man ikke har behov for det. Å betale i dyre dommer for trådløst bare fordi man skal følge "moten" er etter min mening ikke noe annet enn idioti.

Lenke til kommentar

Stort sett fornøyd på Clas, men sier det samme som om Arngren. Bare kjøp løse deler - ikke noe som er satt sammen av flere deler :-)

Og ikke engangskamera, kjøpte et før ferien, halvparten av bildene var ødelagte (så ut som filmen hadde vært utsatt for lys, hullene fra kanten på filmen var preget over andre deler av filmen). Grrr...

Lenke til kommentar
Å snakke stygt om Clas Ohlson er det samme som å gå over bekken etter stein

Offtopic: heter det ikke gå over bekken etter vann

Ellers vil jeg si at jeg stort sett er fornøyd med det jeg har kjøpt på clas. Men du går jo ikke akkurat dit hvis du skal ha profesjonellt verktøy/utstyr som du skal bruke over lengre tid.

Endret av CDG
Lenke til kommentar

Clas Ohlson ja... vet ikke helt - var der på lørdagen, skulle kjøpe en billig plastikktrakt til å fylle olje med - kjøpte et Dremelsett sånn i forbifarten. Trakta kosta tjue mens Dremelsettet kosta over tusen. Har ikke noe spesielt bruk for det heller. Borra to hull i kjøkkenbordet, testa ut slipegreiene på samma bordet. Kutta ei brusflaske i to. Funker kjempefint, men hva skal jeg med det? Clas Ohlson? Aldri mer! De lurer deg inn for å kjøpe en billig liten dings, og når du kommer ut derfra har du kjøpt en drøss med andre dingser. På kvitteringen min sto det i alle fall 1900 spenn, for jeg måtte jo ha en batterilader også, for ikke snakke om en sånn vekkerklokke som projiserer i taket. Jeg tror betjeningen er trent til å hypnotisere kundene til å kjøpe dingser de ikke har bruk for. Projiseringsklokka var egentlig værst, fy pokker for noe tull.

Lenke til kommentar
Clas Ohlson ja... vet ikke helt - var der på lørdagen, skulle kjøpe en billig plastikktrakt til å fylle olje med - kjøpte et Dremelsett sånn i forbifarten. Trakta kosta tjue mens Dremelsettet kosta over tusen. Har ikke noe spesielt bruk for det heller. Borra to hull i kjøkkenbordet, testa ut slipegreiene på samma bordet. Kutta ei brusflaske i to. Funker kjempefint, men hva skal jeg med det? Clas Ohlson? Aldri mer! De lurer deg inn for å kjøpe en billig liten dings, og når du kommer ut derfra har du kjøpt en drøss med andre dingser. På kvitteringen min sto det i alle fall 1900 spenn, for jeg måtte jo ha en batterilader også, for ikke snakke om en sånn vekkerklokke som projiserer i taket. Jeg tror betjeningen er trent til å hypnotisere kundene til å kjøpe dingser de ikke har bruk for. Projiseringsklokka var egentlig værst, fy pokker for noe tull.

Hehe.. Skjønnte ikke at mannfolk kunne la seg lure så grundig .. så så jeg brukernavnet ditt. :p

Lenke til kommentar
Jeg er fornøyd med det stæsjet Claser'n selger. Klagedisken har goså fungert helt fint for meg: Jeg kjøpte feil patroner til blekkskriveren og dro tilbake for å bytte. Jeg leverte bare patronene i klagedisken, så sjekka de at froseglinga ikke var brutt, og så fikk jeg en tilgodelapp som jeg brukte til å betale de riktige blekkpatronene med. Alt gikk raskt og effektivt uten sure miner fra de ansatte. Jeg kan forresten nevne at episoden med blekkpatronene utspant seg på Claser'n i kjøpesenteret "Solsiden" i Trondheim.

Det skulle jo bare mangle at du fikk byttet varen. Tror faktisk det er en lov for det der. Får byttet en pakke salami som er uåpnet på prix også...

Lenke til kommentar

Har kjøpt massevis av stæsj på Clas Ohlson, og aldri hatt noe problem. Er sjelden høykvalitet, men ting funker.

Ang. salami: Lurer på om en hadde fått byttet den om en hadde tatt en Cristopher Schau: "Den virker ikke"

Toriamos: Det er vel sånn at enkelte trenger å beskyttes mot seg selv. Projiserende vekkerklokke, fytti f... :-)

Lenke til kommentar
Å snakke stygt om Clas Ohlson er det samme som å gå over bekken etter stein

Offtopic: heter det ikke gå over bekken etter vann

Neida, det er like riktig som,

Selg ikke bilen før bjørnen er skutt

Neida, det er like riktig som,

Det man ikke kan har man ikke godt av å lære!

Uansett clasern er ok, men kjenn hans begrensinger!

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...