-=FIREFOX=- Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har gjortmye dumt i mitt liv, men å handle hardware på clas ohlson tar kaka. Ram Vifter Mus(virker faktisk) +masse dritt Så jeg lurer på om det er noen som har noen gang vert fornøyd etter de har handlet på clas ohlson?? Clas tar kaka Lenke til kommentar
oby Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 kjøpte en coax kabel på Clas, funker fint den Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Selger de ram på clas ohlson ? hmm...hadde heller kjøpt noname ram på komplett hadde det vært meg.. ellers..så kommer jeg til å ønske meg gavekort på clas ohlson til jul (i år også ..) Er jo masse fint der...men synes de mangler litt lite når det gjelder elektronikk-delen. Men der kommer elfa inn. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) handlet mye hardware der og har 0 problemer med det og når jeg først er å handle der så blir det jo alltid noen andre ting og som må handles . er jo rene himmelen for macgyver alt ifra teip til lys Endret 24. oktober 2004 av XeLix Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) mye jeg har handlet der som har vært helt suverent, spes i forhold til pris. Men om HW til pcer er så bra tviler jeg på, tror ikke jeg ahr handlet det der, dessuten er det som regel dyrere der enn andre plasser.. edit: når jeg tekner meg om kjøpte jeg et tastatur der en gang. Det var noe skikkelig drit, men det gjorde jo jobben, og det kosta ikke mer enn 98 spenn tror jeg (hvis ikke det var 49). Endret 24. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
kindings Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Ville generelt holdt meg unna det meste med stikk-kontakt der. PC-utstyret er vel mye "standard" varemerker(CPUer, RAM, vifter, HDer etc.. man kan faktisk bygge en hel maskin), men generelt unødvendig dyrt, som det meste andre de selger. Dvs de har endel billig "dritt", men det som er av OK kvalitet kan man ofte få billigere andre steder. Filosofien deres er at folk skal kunne kjøpe det de trenger til riktige priser, åpenbart undervurderer de ofte hva folk trenger.. bortsett fra hyllefyll. Har faktisk arbeidet der i en kort periode og klagedisken er en meget populær disk, men så selger de også ganske mye da, så enten er mange fornøyde eller så er det mange som ikke gidder å reklamere. mao; jeg ville styrt unna datautstyr, dvs foruten enkle ting som papir, kabler, CDer etc. Skruer, diverse verktøy(det billigste er IKKE bra, har tatt livet av endel selv) og endel andre varer er OK, men ikke nødvendigvis billigere enn andre steder. Endret 24. oktober 2004 av kindings Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Slutt å "disse" clas ohlson, har mye greier som er vanskelig å få kjøpt andre steder.. og det meste holder faktisk over middels kvalitet! Men hva data utstyr ang. så finner du mesteparten av dette billiger andre steder på nett.. Endret 24. oktober 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Bare gode erfaringer med Clas Ohlson, synes det er en flott butikk. Edit: innlegg nr 666, is it a sign? Endret 24. oktober 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg er en av de raringene som kjøper PC-hardware i/på en butikk hvor de faktisk spesialiserer seg på slikt. Men Clas er fint til andre ting. Absolutt verd et besøk hvis du trenger noe småplukk og ikke vil betale for mye. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Slutt å "disse" clas ohlson, har mye greier som er vanskelig å få kjøpt andre steder.. og det meste holder faktisk over middels kvalitet! Regner med at du ikke har stått i klagedisken Nå er vareutvalget såpass bredt at det er vanskelig å skjære alt over en kam, men som jeg sa holder enkelte varegrupper meget høy kvalitet, mens andre varegrupper holder langt under det man kan forvente(f.eks det meste med ledning av mer ukjente merker). Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Når jeg er på clas ohlson for og klage er som regel klage disken litt mer populær en kassa. Men jrg har funet ut at viftene er ok nok. eneste problemet med fargevifta (LED) deres er at du må nesten hammre vettet ut av deg for å få dem nedi hullet. Skruene som medfølger er for store, dette er jo idiotisk av dem. Så nå i går satte jeg her med pcen og plutselig så begynte neon lyset og ta kveld, det var extremt iriterende. Gjett hvor jeg kjøpte det???? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Flyttet til "Webshop- og butikkdiskusjoner". Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har et tastatur som jeg kjøpte der. Dette tastaturet bruker jeg nå, mens det flotte trådløse som ble kjøpt i dataforretning ligger på gulvet fordi det er ubrukelig. Tastatruet som jeg bruker kostet 98,- mens det som ligger på gulvet kostet 599,-. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg vet om en som kjøpte et tastatur til Xbox der, og det tok vel en måneds tid før det kom frem! Handler ikke på Clas, siden jeg ikke bor i nærheten, men fungerer nok. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har et tastatur som jeg kjøpte der. Dette tastaturet bruker jeg nå, mens det flotte trådløse som ble kjøpt i dataforretning ligger på gulvet fordi det er ubrukelig. Tastatruet som jeg bruker kostet 98,- mens det som ligger på gulvet kostet 599,-. Jaja, der har du for å kjøpe trådløst... Misliker trådløse tastaturer sterkt(forsåvidt mus også), har også dårlig erfaring med begge deler(Logitech) og skal ikke ha det med det første igjen.. Dessuten når noe såpass dyrt ikke funker... hvorfor ikke reklamere? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dessuten når noe såpass dyrt ikke funker... hvorfor ikke reklamere? Det at jeg ganske enkelt ikke liker hvordan tastaturet fungerer er nok ikke noen reklamasjonsgrunn Forøvrig gidder jeg ikke dra fra Sverige til Asker bare for å klage på at jeg ikke liker tastaturet mitt Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jaja, der har du for å kjøpe trådløst... Misliker trådløse tastaturer sterkt(forsåvidt mus også), har også dårlig erfaring med begge deler(Logitech) og skal ikke ha det med det første igjen.. Hvorfor mislike trådløst når tråd er fortid? Logitech er verdens fremste produsent av slikt, og de produserer ikke noe annet en hi-end produkter til kunder som vil ha det beste. RF eller BT, du bestemmer, optisk eller laser, du bestemmer! Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Å snakke stygt om Clas Ohlson er det samme som å gå over bekken etter stein Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jaja, der har du for å kjøpe trådløst... Misliker trådløse tastaturer sterkt(forsåvidt mus også), har også dårlig erfaring med begge deler(Logitech) og skal ikke ha det med det første igjen.. Hvorfor mislike trådløst når tråd er fortid? Logitech er verdens fremste produsent av slikt, og de produserer ikke noe annet en hi-end produkter til kunder som vil ha det beste. RF eller BT, du bestemmer, optisk eller laser, du bestemmer! Kanskje fordi du må etterfylle med strøm ? Sitter her med en logitech mus og er strålende fornøyd, og er glad jeg har invistert i en del 4-pakninger med oppladbare batterier Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jaja, der har du for å kjøpe trådløst... Misliker trådløse tastaturer sterkt(forsåvidt mus også), har også dårlig erfaring med begge deler(Logitech) og skal ikke ha det med det første igjen.. Hvorfor mislike trådløst når tråd er fortid? Logitech er verdens fremste produsent av slikt, og de produserer ikke noe annet en hi-end produkter til kunder som vil ha det beste. RF eller BT, du bestemmer, optisk eller laser, du bestemmer! Reklame? Logitech har også billige tastatur, ikke bare high end. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå